«Το έτος 2017 θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα ιστορικό ορόσημο, τόσο για το ΔΑΑ, όσο και για τον ελληνικό κλάδο αερομεταφορών», υποστηρίζει ο πρόεδρος του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών Δημήτρης Δημητρίου.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, οι αιτίες είναι οι ακόλουθες:
-η παραχώρηση 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην ελληνική αγορά αερομεταφορών.
-ακόμα πιο σημαντικό γεγονός, για τον ΔΑΑ, αποτελεί η τελική ολοκλήρωση της επέκτασης της περιόδου παραχώρησης εντός του 2017.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που θα ωφελήσει όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του αεροδρομίου και θα προσφέρει τον απαραίτητο χρονικό ορίζοντα για τον επιχειρηματικό και επενδυτικό σχεδιασμό της εταιρείας.
Υπό τους όρους μιας δίκαιης συναλλαγής, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα διατηρήσουν την αξία τους στην εταιρεία.
Το ελληνικό δημόσιο θα επιτύχει, όχι μόνο οικονομικά οφέλη από τη συναλλαγή, υπό την ταυτόχρονη ιδιότητα της παραχωρούσας αρχής και του μετόχου, αλλά θα ωφεληθεί επίσης από τη συνέχιση της επιτυχημένης δραστηριότητας του φορέα λειτουργίας του κύριου αεροδρομίου της χώρας.
Οι αεροπορικές εταιρείες και οι επιχειρησιακοί εταίροι θα ωφεληθούν από τη μεγαλύτερη σύγκληση της ανάκτησης κόστους των υποδομών με τη διάρκεια ζωής τους και θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται στο εύρυθμο επιχειρησιακό περιβάλλον του ΔΑΑ.
Πλέον, η πρόκληση για το «Ελ. Βενιζέλος», σύμφωνα με αεροπορικούς αναλυτές, έχει να κάνει με την επιβράδυνση της αύξησης της επιβατικής κίνησης, αλλά και της ωρίμανσης της ανάπτυξης του κύριου χρήστη, της Aegean Airlines.