Πολλά ακούγονται για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Άλλοι υποστηρίζουν ότι μπορεί να «σπάσει», άλλοι ότι θα μείνει ως έχει, άλλοι ότι θα ενσωματωθεί στο υπουργείο Ανάπτυξης (έχει γίνει στο παρελθόν, με ανεπιτυχή αποτελέσματα).
Το σίγουρο είναι ότι η πρώτη προτεραιότητα του νέου υπουργού θα είναι η ανασυγκρότηση και ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρόμου.
Για τον ΟΣΕ, αυτό που προέχει είναι η ανάκτηση της εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού και η επιτάχυνση και ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και των έργων στην υποδομή και την άμεση συντήρηση του δικτύου.
Με την εκλογή της νέας κυβέρνησης και σε συνδυασμό με τις δικαστικές εξελίξεις στην υπόθεση των Τεμπών, ίσως επέλθουν και «τεκτονικές» οργανωτικές αλλαγές στον Οργανισμό.
Δεν μιλάμε για τους Γάλλους της SNCF, οι οποίοι – όπως όλα δείχνουν – θα εκπαιδεύσουν Έλληνες σταθμάρχες σε συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στη Γαλλία, ούτε για τη (νέα;) διαμόρφωση σχέσεων – αρμοδιοτήτων μεταξύ ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, στον νέο υπουργό θα υπάρξει εισήγηση για άμεση πρόσληψη 500 – 600 (!) ατόμων στον ΟΣΕ, καθώς ο Οργανισμός βρίσκεται στα «όρια» του, λόγω του κύματος των συνταξιοδοτήσεων των τελευταίων ετών.
Ωστόσο, πληροφορηθήκαμε και κάτι άλλο, ότι ορισμένοι τάσσονται υπέρ της εφαρμογής προγράμματος εθελούσιας εξόδου.