Σημαίνουσες είναι οι εξελίξεις στην αεροπορική βιομηχανία στην Ελλάδα. Ο ανταγωνισμός, πέρα από τον αέρα, μεταφέρεται στο… έδαφος, αφού τα κυριότερα αεροδρόμια της χώρας ελέγχονται πλέον ή θα ελέγχονται από ιδιώτες.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών από την καναδική PSP και ίσως και από άλλο σχήμα (είναι σε εξέλιξη η πώληση του 30%), 14 περιφερειακά αεροδρόμια από την Fraport Greece και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Κρήτης από την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR.
Μάλιστα, εάν παραχωρηθούν και τα υπόλοιπα κρατικά αεροδρόμια ή και μόνο του το αεροδρόμιο της Καλαμάτας σε άλλο επενδυτικό σχήμα, τότε ο ανταγωνισμός θα γίνει ακόμα πιο έντονος.
Σίγουρα, κάθε αεροδρόμιο έχει τη δική του δυναμική, αφού κάθε προορισμός έχει τη μοναδικότητά του (άλλη δυναμική έχει η Αθήνα, άλλη η Θεσσαλονίκη, άλλη το Ηράκλειο, άλλη η Καλαμάτα), αλλά – όπως και να το κάνουμε – όλοι θα ήθελαν περισσότερες απευθείας πτήσεις και συνδέσεις.
Ο ανταγωνισμός για να αποβεί επωφελής για τους πολίτες θα πρέπει να διασφαλιστεί η εφσρμογή της αεροπορικής νομοθεσίας και η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος μέσω μιας ισχυρής κσι ανεξάρτητης Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. Διιαφαίνεται δυστυχώς η τάση να αφεθεί ανεξέλεγκτος.και ασύδοτος ο χώρος των αερομεταφορών