Μπορεί, επί του παρόντος, οι απώλειες για την κρουαζιέρα να είναι «σχετικά μικρές» από τις συνεχιζόμενες απεργίες της ΟΜΥΛΕ, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο με το car terminal του ΟΛΠ.
Υπολογίζεται ότι περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα έχουν αλλάξει προορισμό, δηλαδή έχουν εξυπηρετηθεί από λιμάνια άλλων χωρών, αφού ο Πειραιάς διαθέτει το μοναδικό car terminal της χώρας.
«Η ανταγωνιστικότητα του λιμανιού του Πειραιά πλήττεται καίρια από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις, καθώς φορτία και πλοία, με αρχικό προορισμό το Πειραιά καταλήγουν σε ανταγωνιστικά λιμάνια, τα οποία δράττονται της ευκαιρίας να εδραιώσουν τη θέση τους στον εμπορικό χάρτη ως αξιόπιστα λιμάνια, με δυνατότητα εξυπηρέτησης των πλοίων που παρακάμπτουν το Πειραιά», σημειώνουν, μεταξύ άλλων, ναυτιλιακά πρακτορεία.