Περισσότερους «μνηστήρες» προσέλκυσε ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) από το Θριάσιο Ι.
Στο Θριάσιο ΙΙ αρχικό ενδιαφέρον εκδήλωσαν τέσσερα σχήματα (ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Sarmed, Goldair, Pearl και Damco – Foodlink), ενώ στο Θριάσιο Ι ένα σχήμα (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair), το οποίο – ωστόσο – πήγε τον διαγωνισμό έως το τέλος, δηλαδή κατέθεσε δεσμευτική προσφορά, η οποία και έγινε αποδεκτή.
Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, οι αιτίες είναι οι ακόλουθες:
-Όλοι αρχίζουν να συνειδητοποιούν την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που θα διαδραματίσει τα επόμενα χρόνια.
-Το Θριάσιο ΙΙ είναι ένα έργο σαφώς μικρότερου προϋπολογισμού και επιχειρηματικού ρίσκου από το Θριάσιο Ι.
-Η οικονομία δείχνει σημάδια σταθεροποίησης, όπως και το πολιτικό περιβάλλον.
Τώρα, όλα θα εξαρτηθούν από τους όρους του διαγωνισμού και αποτυπωθούν στη δεύτερη φάση, στην κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών.