Η Attica (μητρική εταιρεία της Blue Star Ferries) δέχεται (δικαίως) έντονη κριτική για τους τραγικούς χειρισμούς του πληρώματος της, οι οποίοι οδήγησαν στον θάνατο / πνιγμό του 36χρονου επιβάτη.
Εάν και η εταιρεία καταδίκασε (ίσως κάπως καθυστερημένα) τους χειρισμούς του πληρώματός της, εντούτοις έχει βρεθεί αντιμέτωπη με σημαντική αμφισβήτηση της φήμης της.
Σε πρώτη φάση, η Attica έκανε αποδεκτή την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου Σπύρου Πασχάλη, ο οποίος κατείχε τη θέση από το 2012.
Επίσης, ο κ. Πασχάλης είναι και πρόεδρος του συνδέσμου των ακτοπλόων (ΣΕΕΝ), o οποίος – επί του παρόντος – δεν έχει τοποθετηθεί για το τραγικό περιστατικό.
Όπως ακούγεται στην ακτοπλοϊκή αγορά, η Attica θα προχωρήσει και σε άλλες, οργανωτικές αλλαγές, αυστηροποιώντας παράλληλα διαδικασίες, όπως η εκπαίδευση προσωπικού και τα πρωτόκολλα ελέγχου.
Η ακτοπλοΐα «δοκιμάζεται» αυτήν την περίοδο, έπειτα και από τα όσα συνέβησαν στο λιμάνι της Ραφήνας, όταν μπλέχτηκαν οι άγκυρες τριών πλοίων, λόγω των ισχυρών ανέμων.