Οι 5 αυτοκινητόδρομοι της Ελλάδας, με σύμβαση παραχώρησης, αναμένεται να ολοκληρωθούν λειτουργικά το Μάρτιο και σχεδόν 100% τον Αύγουστο.
Η ολοκλήρωσή τους (εάν και με σημαντική καθυστέρηση για ποικίλους λόγους) αποτελεί – ασφαλώς – θετική εξέλιξη, δεδομένου ότι πρόκειται για σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους, προάγοντας τις οδικές επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.
Αυτή είναι η μία όψη. Η άλλη είναι ότι, με την ολοκλήρωσή τους, περίπου 20.000 εργαζόμενοι από τον κατασκευαστικό κλάδο (άμεσα ή έμμεσα) θα μείνουν χωρίς δουλειά, εξαιτίας της απουσίας άλλων μεγάλων έργων.
Δυστυχώς, μεγάλα έργα, προκειμένου να απορροφηθούν άμεσα, δεν υπάρχουν. Η γραμμή 4 του Μετρό δεν έχει προκηρυχτεί ακόμα, ενώ οι κατασκευαστικές εργασίες σε Καστέλι και Θριάσιο θα ξεκινήσουν το 2018.
Υπάρχουν, βέβαια, κάποια σιδηροδρομικά και οδικά έργα, αλλά όχι ικανά να απορροφήσουν τόσο κόσμο.