Καμία από τις τρεις πρώτες εργολαβίες του Πάτρα – Πύργος δεν έχει συμβασιοποιηθεί, καθότι εκκρεμεί η τελική έγκριση της ΕΕ, με την οποία αναγνωρίζεται ο οδικός άξονας ως «μεγάλο έργο» και ακολούθως, η συγχρηματοδότηση του.
Αντίστοιχα, η τέταρτη εργολαβία πήγε πίσω, καθώς θα προκηρυχθεί με βάση το νέο νόμο για τα δημόσια έργα (Ν.4412/20160).
Υπενθυμίζεται ότι, στις 3 πρώτες εργολαβίες, δόθηκαν υψηλές εκπτώσεις και τα έργα κατακυρώθηκαν στην ίδια κοινοπραξία («Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών»), συμφερόντων Χρ. Καλογρίτσα.
Ωστόσο, στην κατασκευαστική αγορά επισημαίνουν ότι «όσο δεν υπογράφονται οι συμβάσεις, τόσο διευρύνεται η αβεβαιότητα», υπογραμμίζοντας ότι σημαίνονται ρόλο στις εξελίξεις διαδραματίζει η Τράπεζα Αττικής, η οποία είναι εκείνη που θα καθορίσει (αυτοβούλως ή… εξωγενώς) το βαθμό χρηματοδότησης της κοινοπραξίας «Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών».