Οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχουν «ανοίξει ακόμη τα χαρτιά» τους. Έχουν μείνει στις εξαγγελίες περί επενδύσεων 500 εκατ. στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Μάλιστα, η ρητορική τους αναφέρεται περισσότερο στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές και όχι στις εμπορευματικές.
Αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς επισημαίνουν ότι «τα κέρδη στο σιδηρόδρομο βγαίνουν από τα εμπορεύματα και όχι από τους επιβάτες.
Οι επιβατικές μεταφορές είναι ζημιογόνες, γι’ αυτό άλλωστε δίδονται και περισσότερα από 40 εκατ. ετησίως για τις άγονες γραμμές», συμπληρώνοντας ότι η αγορά των logistics περιμένει, από τους Ιταλούς της FSI, το «στίγμα» που θα ακολουθήσουν, εξαιτίας και της έντασης του ανταγωνισμού.