Σημαντικό πλήγμα υπέστη η φήμη της Ryanair στην Ελλάδα, έπειτα από την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβάτες του δρομολογίου Λονδίνο – Θεσσαλονίκη και την προσγείωση του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα στη Ρουμανία, αντί διαφόρων διαθέσιμων ελληνικών αεροδρομίων.
Μπορεί η ιρλανδική εταιρεία να ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες, έπειτα από την μεγάλη διάσταση που έλαβε το ζήτημα και την παρέμβαση του ελληνικού υπουργείου Μεταφορών, ωστόσο – όπως επισημαίνουν αεροπορικοί αναλυτές – «είναι σημαντικό το πλήγμα που δέχτηκε στην ελληνική κοινή γνώμη».
Η Ryanair είναι η 2η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, με 124 δρομολόγια από 9 αεροδρόμια, με εκτιμώμενη διακίνηση 6,1 εκατ. επιβατών, σύμφωνα με το πρόγραμμα δρομολογίων του 2019.
Αντίστοιχα και σύμφωνα με στοιχεία του 2017, η εταιρεία διέθετε μερίδιο αγοράς 13,3% στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Συνολικά, η Ryanair έχει μεταφέρει πάνω από 27 εκατομμύρια επιβάτες από/προς την Ελλάδα από την πρώτη πτήση το 2010.