Αρκετά μηνύματα, είτε άμεσα, είτε έμμεσα περιείχε η συνέντευξη Τύπου που έδωσαν, με αφορμή την κατασκευή της «Χρυσής Γραμμής» του Μετρό της Ντόχα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρος Εξάρχου και ο επικεφαλής έργων της Μέσης Ανατολής, Πάρις Καλλιντάντσης.
Ο κ. Εξάρχου υποστήριξε ότι όποια κυβέρνηση κι εάν εκλεγεί, θα πρέπει να προχωρήσει στην υλοποίηση μεγάλων τεχνικών έργων (π.χ. ΒΟΑΚ), θέτοντας ως προτεραιότητα την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και την ενίσχυση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Μάλιστα, για το ΠΔΕ σημείωσε ότι διανύει το 10ο έτος συρρίκνωσης του προϋπολογισμού του.
Εάν και δεν υπήρξε ευθεία αναφορά στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, φαίνεται ότι η ΑΚΤΩΡ διατηρεί ενστάσεις από διάφορους χειρισμούς του υπουργείου.
Σχετικά με την ΝΔ και το πρόγραμμα Υποδομών που έχει εξαγγείλει, όπως τις «Προτάσεις Καινοτομίας», η ΑΚΤΩΡ φαίνεται ότι στηρίζει αρκετά σημεία του.
Για τους ανταγωνιστές, οι αναφορές ήταν πιο συγκεκριμένες. «Είμαστε η μοναδική εταιρεία που μπορεί να επικαλεστεί πλήρη απεμπλοκή από τα πρόσωπα που εμπλέκονταν. Θεωρώ ότι κανείς άλλος δεν έχει λάβει τα μέτρα αυτοκάθαρσης της ΑΚΤΩΡ», υποστήριξε ο κ. Εξάρχου, σχετικά με την υπόθεση του καρτέλ των κατασκευαστών.
Τέλος, για την παλιά διοίκηση, σχολίασε ότι η εταιρεία είχε απολέσει την εμπιστοσύνη αρκετών συνεργατών, όπως στη Ρουμανία, όπου χρειάστηκαν συντεταγμένες ενέργειες και παράδοση έργων σε ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα, ώστε να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη.
Σχετικά με τον Δ. Κούτρα, τον πρόεδρο και μεγαλομέτοχο της Intrakat, ο κ. Εξάρχου σχολίασε ότι θα συνεργαστεί αρμονικά με την Intrakat στον διαγωνισμό για το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων.