Το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» αποτελεί, ίσως, την πιο αποτελεσματική σύμπραξη δημοσίου – ιδιωτών στην Ελλάδα.
Οργανωμένο και κερδοφόρο «μαγαζί», εάν και πολλοί υποστηρίζουν ότι «δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού έχει το μονοπώλιο στην Αττική», με σημαντική διεθνή επιρροή.
Η θέση του προέδρου αποτελεί «τιμητική διάκριση», παρόλο που δεν συνοδεύεται από σημαντικά εκτελεστικά καθήκοντα.
Ο Π. Ρουμελιώτης παραιτήθηκε, απόρροια της διαμάχης με το ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους χειρισμούς του στις διαπραγματεύσεις για την παράταση της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος».
Στην αεροπορική αγορά, ως διάδοχοι, ακούγονται οι εξής:
-Μαρίκα Φραγκάκη, μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ. Η κα Φραγκάκη κατάγεται από τη Χίο κι έχει γεννηθεί στην Αίγυπτο (από Χιώτες γονείς), ενώ έχει κατέβει ως υποψήφια βουλευτής Χίου με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Σπούδασε οικονομικά και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές. Εργάσθηκε ως ερευνήτρια στη Διεύθυνση Μελετών της ΑΤΕ επί σειρά ετών.
Έχει ασχοληθεί με θέματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης εκτεταμένα, λόγω επαγγελματικού αλλά και προσωπικού ενδιαφέροντος. Έχει δημοσιεύσει ευρέως σε θέματα αγροτικής και μακροοικονομικής πολιτικής.
Εντάχθηκε στην αριστερά στη δεκαετία του ΄70 ως φοιτήτρια. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Φοιτητών Λονδίνου. Ανήκει στο ΣΥΝ από την ίδρυσή του.
-Δημήτρης Λιάκος, οικονομολόγος, επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του Μεγάρου Μαξίμου. Πρόκειται για στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ που έχει υπηρετήσει προηγουμένως στο γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη και νωρίτερα στη Νάντια Βαλαβάνη.
Άλλες πληροφορίες φέρουν ως πιθανούς διεκδικητές τους Χ. Παμπούκη, τον στενό συνεργάτη του πρώην πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου (τοποθετήθηκε στο δ.σ., έπειτα από πρόταση των ιδιωτών μετόχων) και Δ. Δημητρίου (πρώην διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, τοποθετήθηκε στο δ.σ. του ΔΑΑ, έπειτα από πρόταση του Χρ. Σπίρτζη).