Τα «χαρτιά» της άνοιξε, πριν από λίγες ημέρες, η HIG Capital, η οποία παρέθεσε – μεταξύ άλλων – το αναπτυξιακό πλάνο της για την εγχώρια αγορά logistics και εμπορευματικών μεταφορών
Η HIG Capital σχεδιάζει την κατασκευή ενός logistics center 250.000 τ.μ. στις εγκαταστάσεις της Χαλυβουργίας Ελλάδας, με προοπτική ολοκλήρωσης το 2025.
Με τη διαφαινόμενη εξαγορά του 80% της «Ορφεύς Βεϊνόγλου» και σε συνδυασμό με τις Makios Logistics και «Ολυμπιάς – Κανδύλης», τις οποίες έχει ήδη εξαγοράσει, η HIG υποστηρίζει ότι κατέχει το 18% με 19% της εγχώριας αγοράς logistics.
Αναμφίβολα, η HIG Capital αποκτά «κυρίαρχη» θέση στα ελληνικά logistics, αφού θα έχει εξαγοράσει τη μεγαλύτερη εταιρεία της Αττικής («Ορφεύς Βεϊνόγλου»), αλλά και της Θεσσαλονίκης (Makios).
Αυτό που δεν είπε η HIG Capital είναι ότι «χτύπησε την πόρτα» κι άλλων εταιρειών, οι οποίες – για διάφορους λόγους – αρνήθηκαν την εξαγορά τους.
Επίσης, ότι τις κινήσεις της έχει «ακτινογραφήσει» και ο ανταγωνισμός, ο οποίος κινείται κι αυτός στη φιλοσοφία «αποθήκες – σιδηρόδρομος ή και φορτηγό – λιμάνι».
Και το τελευταίο: Όντας fund, πότε ακριβώς θα αποεπενδύσει…