Αν μη τι άλλο πρόκειται για μια από τις σπουδαιότερες εξελίξεις στην εγχώρια αγορά εμπορευματικών μεταφορών και logistics.
Το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο των 240.000 τμ, των 250.000 παλετοθέσεων, των 4.000 θέσεων για αυτοκίνητα και των 120 θέσεων για φορτηγά, θα αποτελέσει το μεγαλύτερο κέντρο συνδυασμένων μεταφορών στην Ελλάδα.
Σε συνδυασμό με τη δυναμική των συνεργιών μεταξύ λιμένα Ικονίου και σιδηροδρόμου, το Θριάσιο – στην πλήρη του έκταση και σε συνδυασμό με το ΣΔΙΤ του ΟΣΕ – δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα ευρωπαϊκά εμπορευματικά κέντρα.
Το μεγάλο ερώτημα είναι, εάν θα καταφέρει να παράσχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες logistics και εάν καταφέρει να… γεμίσει τις αποθήκες του.
Αυτό σημαίνει ότι θα «απειληθούν» άλλες εταιρείες logistics; Θα μειωθούν περαιτέρω οι τιμές ενοικίασης; Θα «αναγκαστούν» εταιρείες του κλάδου να συνασπιστούν και να δημιουργήσουν νέα σχήματα; Aπό τη πιθανή δυναμική του θα επωφεληθούν όλοι;
Το άμεσο μέλλον θα δείξει…