Από τους κερδισμένους της πανδημίας τα σούπερ μάρκετ, τα οποία δεν διέκοψαν ποτέ τη λειτουργία τους.
Οι καταναλωτές στα δυο lockdown προχώρησαν σε εκτεταμένες αγορές προϊόντων, κάτι το οποίο οδήγησε σε άνοδο των εσόδων των σούπερ μάρκετ το 2020.
Τα έσοδα του κλάδου υπολογίζονται στα 11,5 δις ευρώ από 10,43 δις ευρώ το 2019, σύμφωνα με έρευνα της IRI.
Στην κορυφή βρέθηκε η αλυσίδα καταστημάτων Σκλαβενίτης, με πωλήσεις 3,8 δις ευρώ, στη δεύτερη θέση η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, με πωλήσεις πάνω από 2 δις ευρώ και στην τρίτη θέση η γερμανική αλυσίδα Lidl, με 1,6 δις ευρώ.
Στην 4η θέση ο όμιλος Μetro με 1,3 δις και στην 5η θέση η Μασούτης, με 900 εκατ.
Κερδισμένες ήταν και οι εταιρείες του κλάδου των logistics που έχουν συνεργασίες με τα σούπερ μάρκετ και τον ευρύτερο κλάδο των τροφίμων, κάτι το οποίο θα φανεί στους ισολογισμούς τους.