Η Contrade SA αποτελεί το τελευταίο απόκτημα της Streem Glodal, η οποία ανήκει στον επενδυτικό όμιλο της HIG.
Του Φώτη Φωτεινού
Πλέον, η Streem Glodal έχει υπό τη διαχείρισή της 6 εταιρείες και συγκεκριμένα, τις Ορφεύς Βεινόγλου, Μακιός ΑΕ, Olympias Κανδύλης, Contrade, Unit Shipping και Unit Road Tracking, ενώ ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο ένταξης νέων εταιρειών, κυρίως από γειτονικές χώρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, το σχήμα της Streem Glodal στην Ελλάδα δείχνει να φτάνει σε καταληκτική μορφή, εάν και δεν αποκλείεται κάποια νέα εξαγορά, όπως φημολογείται έντονα το τελευταίο διάστημα.
Η Contrade εμφάνισε, το 2022, κύκλο εργασιών 18,6 εκατ. έναντι σχεδόν 15 εκατ. το 2021 και καθαρά κέρδη 1 εκατ. έναντι 0,2 εκατ. αντίστοιχα.
H εταιρεία ιδρύθηκε το 2005 στον Πειραιά και είναι ουσιαστικά θαλάσσιος διαμεταφορέας που εξειδικεύεται στις ενδοευρωπαϊκές υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Εκτός από τις συνέργειες μεταξύ των ανωτέρω εταιρειών, το σχέδιο των Streem Glodal / HIG στηρίζεται στη δημιουργία του «Hull Logistics Park» στον Ασπρόπυργο.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Το έργο αφορά την κατασκευή και λειτουργία ενιαίας πρότυπης υπερσύγχρονης μονάδας εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) και συνδυασμένων μεταφορών χερσαίων – θαλάσσιων – σιδηροδρομικών (tri-modal).
Αναλυτικότερα, στους κύριους χώρους (Α+Β τμήμα) προβλέπεται η κατασκευή 4 αποθηκών εμβαδού 122,7 χιλ. τ.μ., γραφείων επιφάνειας 14.000 τ.μ., 4 γραφείων αποθηκών έκτασης 10,7 χιλ. τ.μ., χώρων φιλοξενίας οδηγών (1.400 τ.μ.), εστιατορίου (1.000 τ.μ.), 2.416 θέσεων στάθμευσης σε έκταση 60,4 χιλ. τ.μ., η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών μονάδων στις οροφές των αποθηκών συνολικής ισχύος 175.200 Mwh και λιμένας πρόσδεσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Για την ένωση των δύο τμημάτων θα κατασκευαστεί γέφυρα.
Η έκταση έχει μέτωπο στον κόλπο της Ελευσίνας, με δυνατότητα δημιουργίας προβλήτα πρόσδεσης πλοίων, με τα αντίστοιχα λιμενικά έργα και τις απαραίτητες υποδομές για την φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης.
Επίσης, στα βόρεια, η έκταση συνορεύει με τη σιδηροδρομική γραμμή Θριάσιο – Νέο Ικόνιο, δηλαδή με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του οποίου θα είναι δυνατή η άμεση μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε χώρες της Ευρώπης.