Η παγκόσμια αγορά logistics διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου θεωρείται βασική ευκαιρία ανάπτυξης για τους παρόχους logistics εδώ και πολλά χρόνια.
Απαιτεί έναν περίπλοκο συνδυασμό υπηρεσιών ταχείας εφοδιαστικής, αξιοποίησης διεθνών δικτύων ταχείας μεταφοράς και αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών, καθώς και διεθνών οδικών εμπορευματικών μεταφορών σε περιφερειακές αγορές, όπως η ΕΕ.
Ως εκ τούτου, οι LSPs είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τους διεθνείς παρόχους ταχυμεταφορών για να διευκολύνουν τις διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για τους αποστολείς, όπως αναφέρει σε ανάλυσή της η Ti.
Η αγορά logistics διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ένα σχετικά μικρό μέρος της συνολικής αγοράς logistics ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με την εγχώρια αγορά, αντιπροσωπεύοντας το 16,5% της συνολικής αγοράς.
Παρόλα αυτά, εξακολουθεί να είναι μια τεράστια αγορά, με αξία 69,2 δισ. ευρώ το 2021 και ταχεία πρόβλεψη ανάπτυξης έως το 2026.