Τα αποτελέσματα του 2021 δημοσίευσε ο όμιλος της FOODLINK, σύμφωνα με τα οποία οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 3,6%, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2020.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Αναλυτικότερα, ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις, ποσού 72,6 εκ. ευρώ για το σύνολο του 2021 (2020: ποσό 70,1 εκ. ευρώ).
Από το σύνολο των πωλήσεων, ποσό ύψους 1,4 εκατ. ευρώ προέρχεται από την νεοαποκτηθείσα θυγατρική εταιρεία ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Αντίστοιχα, η εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 1,6%, με τις πωλήσεις του 2021 να ανέρχονται σε 65,7 εκατ. ευρώ (2020: 64,6 εκατ. ευρώ).
Το EBITDA του ομίλου έφτασε το ποσό 5,83 εκ. ευρώ, έναντι ποσού 5,82 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ παρουσίασε ζημίες προ φόρων, ποσού 827 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών ποσού 393 χιλ. ευρώ το 2020.
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε ποσό -817 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών ποσού 292 χιλ. ευρώ το 2020.
Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα μετά από φόρους της εταιρείας ανήλθαν σε ζημιές 817 χιλ. ευρώ έναντι ποσού 193 χιλ. ευρώ το 2020.
Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα της χρήσης 2021 του ομίλου περιλαμβάνουν κέρδη μετά φόρων, ύψους 337 χιλ. ευρώ από την νεοαποκτηθείσα θυγατρική.