Ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών και ειδικότερα, της αποθήκευσης επέδειξε αντιστάσεις την περίοδο της πανδημίας του Covid – 19.
Του Φώτη Φωτεινού
Παρά την (δικαιολογημένη) αδυναμία πρόβλεψης της ζήτησης ορισμένων κατηγοριών προϊόντων, κυρίως την περίοδο του lock down και τις παθογένειες που διαπιστώθηκαν στην εξυπηρέτηση των πελατών (καθυστερήσεις στις παραδόσεις, πλημμελής ενημέρωση), ο ευρύτερος κλάδος της αποθήκευσης / logistics ανέδειξε τη σημαντικότητά του, διασφαλίζοντας την αδιάκοπη λειτουργία της αγοράς.
Πλέον, ολοένα και μεγαλύτερες εταιρείες του λιανεμπορίου και όχι μόνο επαναπροσδιορίζουν την τακτική τους, δημιουργώντας ηλεκτρονικά καταστήματα και παράλληλα, μεγιστοποιούν τα αποθέματά τους, προσπαθώντας να βελτιώσουν τις υπηρεσίες αποθήκευσης ή και να τις αναθέσουν σε εξειδικευμένες εταιρείες.
Διεθνή funds, τα οποία – παραδοσιακά – «οσμίζονται» τις αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο, έχουν στρέψει την προσοχή τους – εδώ και αρκετό διάστημα – στον ευρύτερο κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών και logistics, θεωρώντας το «ασφαλές καταφύγιο».
Όπως αποκαλύπτει το metaforespress.gr, funds «χτύπησαν την πόρτα» ελληνικών εταιρειών logistics, διεξάγοντας συζητήσεις για την απόκτηση των αποθηκών τους.
Οι συζητήσεις αυτές διεξήχθησαν με εταιρείες και από το «πάνω ράφι» του κλάδου και μάλιστα, όπως φημολογείται, έφτασαν σε ικανοποιητικό βαθμό ωριμότητας, οπότε με ενδιαφέρον αναμένεται τυχόν συνέχειά τους.