Αναπτυξιακή ήταν η πορεία της Entersoft στο α’ τρίμηνο του 2022, η οποία παρά τη δυσμενή συγκυρία εμφάνισε βελτίωση μεγεθών σε όλα σχεδόν τα επίπεδα.
Ειδικότερα, στα βασικά οικονομικά μεγέθη της η εταιρεία ανακοίνωσε:
– Έσοδα 7,74 εκατ. ευρώ, έναντι 6,37 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο 2021,
– EBITDA 2,95 εκατ. ευρώ, έναντι 2,56 εκατ. ευρώ του α’ τριμήνου του 2021,
– Διατήρηση υψηλής ρευστότητας με ταμειακά διαθέσιμα 10,1 εκατ. ευρώ και καθαρά διαθέσιμα 8,1 εκατ. ευρώ μετά την αφαίρεση του τραπεζικού δανεισμού.
Όπως επεσήμανε η Entersoft, η αύξηση των εσόδων κατά 22% προήλθε κατά το μεγαλύτερο βαθμό (76%) οργανικά και κατά το υπόλοιπο από την εξαγορά της LogOn.
Επιπλέον, επιτεύχθηκε υψηλό περιθώριο κερδοφορίας (EBITDA) 38%, οριακά αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη δωδεκάμηνη περίοδο 2021 (37%).
Στο α’ τρίμηνο τρέχοντος έτους διαπιστώθηκε σημαντική ανάπτυξη των εσόδων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και ιδιαίτερα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση (Retail Link eInvoicing) που κατέγραψε ανάπτυξη 30% σε σχέση με το α’ τρίμηνο 2021, καθώς και στα προϊόντα Warehouse Management όπου επιτεύχθηκε αύξηση 60% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι τα επόμενα τρίμηνα διαμορφώνονται ιδιαίτερα ευνοϊκές συνθήκες για τη διατήρηση αλλά και ενίσχυση αυτών των ρυθμών ανάπτυξης, με δεδομένες και τις ανακοινώσεις περί προκήρυξης έργων για τον Ιδιωτικό Τομέα τόσο από το νέο ΕΣΠΑ όσο και από το Ταμείο Ανάκαμψης.