Στην εξέλιξη των εμπορευματικών μεταφορών της Ελλάδας και στο επενδυτικό πλάνο της «Ορφεύς Βεϊνόγλου» αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Δημήτρης Κατσαδάκης, στο συνέδριο της εφημερίδας «Ναυτεμπορική» για το λιανεμπόριο.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
«Σίγουρα ερχόμαστε από μία δεκαετία κρίσης, στην οποία έχουμε βγει νικητές. Επενδύσαμε τα τελευταία πέντε χρόνια περίπου στα 25 εκατομμύρια ευρώ σε νέες εγκαταστάσεις, δύο νέες εγκαταστάσεις τα τελευταία πέντε χρόνια.
Υποδομές, εξοπλισμούς, αυτοκίνητα και θεωρούμε ότι και η επόμενη πενταετία θα μας βρει με πάνω από 30 εκατομμύρια ευρώ επενδύσεων. Παρόλα αυτά αυτές είναι φυσικές επενδύσεις», επισήμανε ο κ. Κατσαδάκης.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη των εμπορευματικών μεταφορών της Ελλάδας, ο κ. Κατσαδάκης υποστήριξε ότι η μετάλλαξη της αγοράς έχει ήδη επέλθει με τα «έξυπνα» σημεία παράδοσης και τους νέους τρόπους προσέγγισης του πελάτη.
«Πάντα θεωρώ ότι η τεχνολογία και ο καταναλωτής, μιας και είμαστε και μεταξύ επαγγελματιών της λιανικής, μας καθοδηγεί. Ο καταναλωτής εξελίσσει την αγορά. Πιστεύω ότι θα δούμε αρκετές εξελίξεις πέραν της Αθήνας και κυρίως στα εναρμονισμένα δίκτυα διανομής», συμπλήρωσε.
«Ο κλάδος ήδη βρίσκεται σε μετάλλαξη. Υπάρχουνε τρομακτικές αλλαγές στους χρόνους απόκρισης, έχουν εκμηδενιστεί οι αποστάσεις. Παλιότερα μιλάγαμε για μεταφορές σε εβδομάδες.
Τέλος, ο αντιπρόεδρος της «Ορφεύς Βεϊνόγλου» αναφέρθηκε στην περίπτωση της Amazon, ως χαρακτηριστικό παράδειγμα μετεξέλιξης των εμπορευματικών μεταφορών και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Η Amazon τον προηγούμενο μήνα ανακοίνωσε αγορά περίπου 60 νέων αεροσκαφών για να ενισχύσει το στόλο της και την αμέσως επόμενη μέρα, οι μετοχές δύο πολύ μεγάλων εταιρειών στην Αμερική έπεσαν σε πτώση.
Σήμερα είναι η νούμερο 1 εταιρεία σε κεφαλαιοποίηση, είναι εμπορική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται και φτάνει στον καταναλωτή μέσω των Logistics. Άρα νομίζω ότι έχει ήδη μεταλλαχθεί, απλά δεν έχει φτάσει αυτή η εξέλιξη τόσο γρήγορα στην Ελλάδα, λόγω της κρίσης».