Ολοκληρώθηκε η διαδικασία της ετήσιας επιτήρησης του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED LOGISTICS από τους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης TÜV Austria Hellas και DQS.
Στo πλαίσιo της επιθεώρησης πραγματοποιήθηκε έλεγχος των εγκαταστάσεων, των διαδικασιών και της λειτουργίας της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα/προδιαγραφές των:
- ISO 9001:2015 για την Διαχείριση της Ποιότητας
- ISO 22000:2018 για την Ασφάλεια Τροφίμων
- ISO 45001:2018 για την Yγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
- ΥΑ 1348/04 για την Ορθή Πρακτική Αποθήκευσης – Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων
- (ΕΚ) αριθ. 834/2007 και (ΕΚ) αριθ. 889/2008 για την αποθήκευση βιολογικών προϊόντων.
Κατά την επιθεώρηση του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης επαληθεύτηκαν τα μέτρα και οι πρακτικές που εφαρμόζονται στην εταιρεία για την πρόληψη της εισροής και της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19.
Σημειώνεται ότι, για το σχεδιασμό των προληπτικών μέτρων και τη συμμόρφωση με τα υγειονομικά πρωτόκολλα λήφθηκαν υπόψη και οι απαιτήσεις της διεθνούς προδιαγραφής ISO/PAS 45005:2020, Occupational health and safety management — General guidelines for safe working during the COVID-19 pandemic.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «η επιβεβαίωση της αποτελεσματικής εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να λειτουργούμε παρέχοντας στους συνεργάτες μας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους και στους εργαζομένους μας υψηλό επίπεδο υγείας και ασφάλειας.
Στο πλαίσιο αυτό, εντός του β’ τριμήνου του 2021, αναμένεται η απόκτηση δύο επιπλέον πιστοποιήσεων: για Περιβαλλοντική & Ενεργειακή Διαχείριση, καθώς και για Ασφάλεια Πληροφοριών & Επιχειρησιακή Συνέχεια.
Η διοίκηση της SARMED LOGISTICS ευχαριστεί θερμά τους Υπεύθυνους Τμημάτων και Διευθύνσεων και όλο το προσωπικό για την ενεργή και καθοριστική συμμετοχή τους στην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας επιθεώρησης».