Η CHEP γνωστοποίησε ότι διαθέτει ευέλικτο σύστημα διαχείρισης παλετών, που απαλλάσσει παραγωγούς και κατασκευαστές από τα προβλήματα διαθεσιμότητας και αμφίβολης ποιότητας των λευκών παλετών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, σημαντικοί παράγοντες, όπως η πιστοποιημένη ποιότητα, η έγκαιρη παράδοση και η σταθερή τιμολογιακή πολιτική στην προμήθεια εξοπλισμού εφοδιαστικής αλυσίδας, αποτελούν πλέον μια μεγάλη πρόκληση για παραγωγούς και κατασκευαστές.
Η συνεχής πτώση των εισαγωγών τα τελευταία χρόνια και η έλλειψη αποτελεσματικής συντήρησης των λευκών παλετών, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του διαθέσιμου αποθέματός τους.
Συνεπώς, η μειούμενη προσφορά, σε συνδυασμό με τις εποχιακές διακυμάνσεις της ζήτησης, οδηγεί σε μικρότερη διαθεσιμότητα και αύξηση της τιμής τους, ενώ συχνά δημιουργεί προβλήματα στην ποιότητα και την αντοχή τους.
Κατά το τρέχον οικονομικό έτος, η CHEP Ελλάδος διέθεσε στην αγορά περισσότερες από 2 εκατομμύρια παλέτες, αυξάνοντας κατά 33% τον αριθμό των παλετών που έχει διανείμει στην αγορά την τελευταία τετραετία.
Ο Παναγιώτης Στράντζαλης, Γενικός Διευθυντής της CHEP Ελλάδος σχολίασε σχετικά: “Αποφασίσαμε να αγνοήσουμε το ότι το περιβάλλον της αγοράς γινόταν ολοένα δυσμενέστερο και επικεντρώσαμε τις προσπάθειές μας στις δράσεις που θα μπορούσαν να προσδώσουν αξία στο έργο μας.
Αυτό έγινε το σύνθημα που καθόριζε το κάθε βήμα μας, το οποίο μαζί με την πελατοκεντρική μας προσέγγιση και τον άρτιο στρατηγικό σχεδιασμό, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας.
Η μεθοδική υλοποίηση της στρατηγικής μας από μια έμπειρη ομάδα συνεργατών, αποτελεί το σημαντικότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, που προδιαγράφει ένα ευοίωνο μέλλον για την CHEP στην Ελλάδα”.
Στην αξιοσημείωτη μεγέθυνση των δραστηριοτήτων της CHEP στην Ελλάδα συνέβαλε και η έναρξη συνεργασίας με πολλούς νέους πελάτες. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει 5 service centers και εξυπηρετεί πάνω από 200 πελάτες, σε περίπου 1400 σημεία περισυλλογής.