Η DHL Express ανακηρύχθηκε δεύτερος καλύτερος εργασιακός χώρος παγκοσμίως, χάρη στις υπηρεσίες και τις συνθήκες εργασίας, που προσφέρει στο προσωπικό της.
Την πιστοποίηση έδωσαν η Great Place to Work® και η FORTUNE αναγνωρίζοντας τις εκτεταμένες επενδύσεις της DHL, για τη δημιουργία της ιδανικής εργασιακής ατμόσφαιρας σε περισσότερες από 220 χώρες που δραστηριοποιείται.
Βασικός παράγοντας της φετινής διάκρισης της DHL, αποτέλεσε μεταξύ άλλων, η οικονομική ενίσχυση των εργαζομένων της, οι οποίοι συνέχισαν τις εξαιρετικές τους προσπάθειες κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.
Παράλληλα, η DHL φρόντισε να εκφράσει την εκτίμησή της προς το πρόσωπό τους, γράφοντας ένα “Ευχαριστώ” σε ένα από τα Boeing 757 αεροσκάφη της.
Πέρα από τις συγκεκριμένες ενέργειες φυσικά, η εταιρεία έκανε για ακόμη μία χρονιά, επενδύσεις διψήφιου αριθμού εκατομμυρίων ευρώ προς όφελος του προσωπικού της σε όλο τον κόσμο.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «η DHL Express αναλαμβάνει διάφορες πρωτοβουλίες ανθρώπινου δυναμικού για τη συνεχή βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων της: είτε με το “DHL4her”, ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στην υποστήριξη των γυναικών, είτε με το DHL’s Got Heart με το οποίο υποστηρίζει το προσωπικό της εκτός εργασίας, είτε με το CIS (Certified International Specialist), ένα πρόγραμμα εκμάθησης με προγράμματα σπουδών στους υπαλλήλους της, προκειμένου να γνωρίζουν τους τρόπους παροχής της καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες».
Με αφορμή τη βράβευση της DHL Express, ο John Pearson, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Η πανδημία έχει δοκιμάσει εταιρείες πρώτης γραμμής, σαν την DHL Express, όπως ποτέ άλλοτε και είμαστε υπερήφανοι που οι εργαζόμενοί μας έχουν ανταποκριθεί στην πρόκληση.
Αυτό το πνεύμα είναι αποτέλεσμα της κουλτούρας αναγνώρισης εντός της Οργανισμού, η οποία αποτελεί βασικό παράγοντα της δέσμευσης των ανθρώπων μας.
Παρά το γεγονός ότι η πανδημία εξακολουθεί να επηρεάζει τις ζωές μας και η ασφάλεια των υπαλλήλων μας παραμένει κορυφαία προτεραιότητα, επιμένουμε να είμαστε στο πλευρό των κοινοτήτων μας και να ενισχύουμε το παγκόσμιο εμπόριο. Οι άνθρωποι όμως είναι στην καρδιά της εταιρείας μας. Αυτό ίσχυε πριν από την πανδημία, ισχύει τώρα και θα ισχύει στο μέλλον».