Απέσυρε την προσφορά της για την απόκτηση της DB Schenker η Maersk, καθώς η ενσωμάτωση της εταιρείας logistics «θα δημιουργούσε πάρα πολλές προκλήσεις».
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Όπως μεταδίδει το «The LoadStar», εκτιμάται ότι η Maersk υπέβαλε προσφορά περίπου 15 δισ. ευρώ για την απόκτηση της DB Schenker, ωστόσο -κατόπιν εσωτερικής αξιολόγησης- θεωρήθηκε ότι «η ενσωμάτωσή της θα ήταν ένα δύσκολο project».
Σχολιάζοντας την εξέλιξη, ο Vincent Clerc, διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε: «Τους τελευταίους μήνες, η Maersk διεξήγαγε μια ανασκόπηση της δραστηριότητας της DB Schenker και, κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, υπήρξε η ευκαιρία να συμμετάσχει σε μια εις βάθος έρευνα. Μετά από αυτήν την επανεξέταση, η Maersk αποφάσισε να αποσυρθεί από τη διαδικασία.
Είπαμε ότι θα εξετάσουμε αυτή την ευκαιρία και το κάναμε. Η έρευνά μας επιβεβαίωσε την DB Schenker ως μια ενδιαφέρουσα εταιρεία με ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο στην αγορά logistics και με περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης για το μέλλον».
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Clerc, «τελικά, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η απόκτηση της DB Schenker δεν θα ήταν το σωστή για την επιχείρησή μας αυτή τη στιγμή».
Παρόλο αυτά, πρόσθεσε: «Η στρατηγική μας εστίαση παραμένει αμετάβλητη. Οι εξαγορές εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μοχλό για την κλιμάκωση των δραστηριοτήτων μας στον τομέα των logistics. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, και βλέπουμε την οργανική μας ανάπτυξη στα logistics να κερδίζει δυναμική. Ολοκληρώνουμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια στον τομέα των τερματικών σταθμών και εφαρμόζοντας ένα νέο θαλάσσιο δίκτυο. Εδώ είναι η εστίασή μας και είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στο να ξεδιπλώσουμε περαιτέρω όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν».
Πάντως, μετά την απόσυρση της Maersk, πλέον μένουν τρεις “μνηστήρες” για τη Schenker. Πρόκειται για τις DSV, Bahri (κρατική ναυτιλιακή της Σ. Αραβίας) και CVC (που συμμετέχει υπό την κ/ξ των ADIA και GIC).