Σε «πόλο» συγκέντρωσης εταιρειών logistics και μεταφορών επιδιώκει να μετατραπεί η Foodlink, η οποία, μετά την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού της εταιρείας «ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΑΘΗΝΑΪΚΗ», προχωρά στην εξαγορά των εταιρειών – συμφερόντων της οικογένειας ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ.
Του Φώτη Φωτεινού
Η Foodlink, η οποία το προηγούμενο διάστημα βρισκόταν σε κάποιες συζητήσεις για την εξαγορά της από την HIG Capital, ανακοίνωσε ότι φιλοδοξεί να συγχωνεύσει τις εταιρείες «ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 3PL ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε.», «ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και «EASY TRANSPORT I.K.E.», συμφερόντων της οικογένειας Δελατόλα.
Σύμφωνα με στελέχη της Foodlink, η εταιρεία επιδιώκει να καταστεί ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους logistics της Ελλάδας, επιτυγχάνοντας κύκλο εργασιών 500 εκατ. ευρώ σε βάθος 10ετίας.
Σχετικά με τις εταιρείες της οικογένειας ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ, η συναλλαγή φαίνεται ότι προβλέπει την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού και παράλληλα, την απόκτηση υψηλού μονοψήφιου ποσοστού της Foodlink από τα μέλη της οικογένειας Δελατόλα και την παραμονή των μελών της στο νέο σχήμα που θα δημιουργηθεί.
Μετά την Αθηναϊκή και ενώνοντας τις δυνάμεις της με την οικογένεια Δελατόλα, η FDL θα έχει ετήσιο κύκλο εργασιών 100 εκατ. ευρώ και αποθήκες 250.000 τ.μ. σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κύπρο, Κρήτη και Ρόδο και πάνω από 1.000 εργαζόμενους.
Η στρατηγική του ομίλου της FDL
Η στρατηγική του Oμίλου της FDL, όπως αναφέρουν στελέχη της, εξακολουθεί να βασίζεται:
α) στις νέες τεχνολογίες και κυρίως στο “Logistics Intelligence”, με τη χρήση και εμπορία των ρομποτικών συστημάτων της εταιρείας GEEK+, όπου έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και με τη χρήση σύγχρονων μέσων picking με την εφαρμογή της τεχνολογίας του Vision Picking,
β) στην ανάπτυξη της υπηρεσίας ταχυμεταφορών,
γ) στην ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας και
δ) στην ανάπτυξή του, μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας, προκειμένου να αναπτύξει το εύρος και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει, αλλά και να αποκομίσει οικονομικά οφέλη μέσω των συνεργειών που θα προκύψουν.
Οι επιδόσεις της FDL και των εταιρειών ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το metaforespress.gr, οι πωλήσεις του ομίλου της FDL, το πρώτο εξάμηνο του 2021, αυξήθηκαν κατά 4,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Αναλυτικότερα, ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις ποσού 34,97 εκ. ευρώ για το α’ εξάμηνο του 2021 (α’ εξάμηνο 2020: ποσό 33,42 εκ. ευρώ) και ζημιές προ φόρων ποσού 169 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών ποσού 136 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Το 2020, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 9,1% σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση 2019. Αναλυτικότερα, ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις ποσού 70,1 εκατ. ευρώ για το σύνολο του 2020 (2019: ποσό 64,2 εκ. ευρώ), ενώ οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε ποσό 321 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών ποσού 4,5 εκατ. ευρώ το 2019.
Από την πλευρά της, η «ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 3PL ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε.» είχε κύκλο εργασιών 15,9 εκατ. το 2020 και 15,6 εκατ. το 2019 και ζημιές 0,02 εκατ. το 2020 και κέρδη 0,05 εκατ. το 2019.
Τέλος, η «ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» έσοδα 3,6 εκατ. το 2020 και 3,3 εκατ. το 2019 και κέρδη 0,2 εκατ. το 2020 και ζημιές 0,16 εκατ. το 2019.