Σε απολογισμό του έργου του, που πραγματοποίησε από τη θέση του υφυπουργού Μεταφορών, πραγματοποίησε σήμερα ο Νίκος Μαυραγάνης, ο οποίος συντάχθηκε με την απόφαση του αρχηγού του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνου Καμμένου περί αποχώρησης από την κυβέρνηση.
Αφού έκανε πρώτα μια πολιτική τοποθέτηση, ο πρώην υφυπουργός Μεταφορών παρέθεσε τους κυριότερους άξονες του έργου του, οι οποίοι είναι οι ακόλουθοι:
-Την κατάθεση πρότασης στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου – νόθευσης καυσίμων, με έλεγχο – διασταύρωση χρηματοροών για την αγορά και την πώληση καυσίμων, μέσω παραμετροποιημένων αλγορίθμων, η οποία πρόκειται να εφαρμοστεί το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με τον Ν. Μαυραγάνη.
-Τη μείωση κατά 30% περίπου, σε δύο έτη, των θανατηφόρων και βαριών οδικών δυστυχημάτων.
-Την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τη δωρεάν μετακίνηση σε ανέργους, ΑμΕΑ και ένστολους και το μειωμένο κόμιστρο για υπερήλικες και φοιτητές.
-Παρεμβάσεις και συνδρομή στο έργο των αμαξοστασίων σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα την κυκλοφορία ολοένα και περισσοτέρων λεωφορείων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
-Την κατάθεση νομοσχεδίου για την πάταξη κυκλωμάτων εκμετάλλευσης υποψηφίων οδηγών κατά τις εξετάσεις οδήγησης.
https://www.facebook.com/metaforespress/videos/2380707832152021/
-Νομοθεσία για διαγραφή κατεστραμμένων – απολεσθέντων οχημάτων που επιβαρύνουν φορολογικά τους παλιούς ιδιοκτήτες.
-Λειτουργία της πρώτης απευθείας ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής σύνδεσης της Χαλκίδας με την Αθήνα.
-Νόμο για τον έλεγχο της αυθαιρεσίας των εταιρειών που δρούσαν παράνομα στον χώρο των ταξί.
-Δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e–drive academy με διαδραστικά μαθήματα, για εκμάθηση κυκλοφοριακής αγωγής και εισαγωγή του μαθήματος της «Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας» στα σχολεία.
-Έναρξη διαγωνισμού για εγκατάσταση συστήματος Δορυφορικού Ελέγχου στις Εθνικές Οδούς και για την πάταξη λαθρεμπορίου και κλοπής έργου Ελλήνων μεταφορέων.
-Αντιμετώπιση της παραποίησης του χιλιομετρητή σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για να παύσει η εξαπάτηση των αγοραστών.
-Νόμο για την ίδρυση Υδατοδρομίων σε εθνικό δίκτυο.
-Ολοκλήρωση εκπόνησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Εφοδιαστική Αλυσίδα, που δεν υπήρχε ποτέ έως τώρα.
-Απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης, εγκατάστασης και λειτουργίας των κέντρων αποθήκευσης και διανομής.
Επίσης, στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο υφυπουργός χαρακτήρισε “πρώιμο” το μέτρο της εφαρμογής της απαγόρευσης κυκλοφορίας των φορτηγών από τις παλαιές εθνικές οδούς και σωστό για τους παραδρόμους, σημειώνοντας ότι προσπάθησε με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη την άμεση μείωση των διοδίων, ωστόσο οι παραχωρησιούχοι των αυτοκινητοδρόμων ήταν αρνητικοί.