Στον κλάδο των logistics σχεδιάζει να εισέλθει το TikTok, σε μια προσπάθεια να μετατρέψει το μεγάλο streaming κοινό που διαθέτει σε μελλοντικούς αγοραστές.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Την είδηση μεταφέρει η Wall Street Journal και άλλα διεθνή μέσα ενημέρωσης, τονίζοντας ότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης επιδιώκει κατ’ αυτόν τον τρόπο να κερδίσει ένα σημαντικό μερίδιο στην αμερικανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce).
Επί του παρόντος, το TikTok βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας ενός δικτύου αποθηκών και κέντρων διαχείρισης παραγγελιών για ανεξάρτητους εμπόρους στην πλατφόρμα της.
Ωστόσο, τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι μια τέτοια απόφαση θα θέσει την εφαρμογή σε άμεσο ανταγωνισμό με εμπόρους λιανικής, όπως η Amazon.
Παρόλα αυτά, σε αντίθεση με την Amazon, η TikTok θα αναθέσει τις υπηρεσίες logistics σε εταιρείες όπως η ShipBob και η Newegg, με στόχο τον εξορθολογισμό των διαδικασιών και τον ανταγωνισμό με “παίκτες” του e-commerce όπως η Amazon, η Target και η Walmart.
«Αυτή η στρατηγική κίνηση ευθυγραμμίζεται με τον στόχο της TikTok να προσελκύσει περισσότερους εμπόρους, να ενισχύσει τις πωλήσεις και να εδραιώσει την αξιοπιστία του στο ανταγωνιστικό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου», σημειώνεται στο ρεπορτάζ.
Επίσης, σύμφωνα με το techinasia.com, το TikTok κατέγραψε ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων 4,4 δισ. δολ. το 2022, καταγράφοντας αύξηση 363% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.