Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται η αναβαθμισμένη ιστοσελίδα της SARMED.
Ακολουθώντας την εξέλιξη της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα, το website είναι ριζικά ανανεωμένο στη δομή, το περιεχόμενο, αλλά και τη διαλειτουργικότητα.
Πιο συγκεκριμένα, η δομή του αντικατοπτρίζει την ανανεωμένη SARMED, με απλή αλλά κατατοπιστική διάρθρωση που καθιστά την πλοήγηση άμεση, εύκολη και ευχάριστη εμπειρία για το χρήστη, αντλώντας όλες τις βασικές πληροφορίες για την εταιρεία, όπως υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Με νέο κατά το πλείστον περιεχόμενο και φωτογραφικό υλικό, το website δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες, τις υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις, το ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και για ένα πλήθος πληροφοριών που στο σύνολό του αντανακλά την κουλτούρα της SARMED και την ανανεωμένη της ταυτότητα.
Η εταιρεία, συνεπής στον στρατηγικό της στόχο για Customer Delight, επενδύει διαρκώς στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό εγκαινιάζει δύο νέες «ψηφιακές υπηρεσίες»:
-“My Warehouse” portal μέσα από την οποία ο πελάτης/χρήστης θα μπορεί να καταχωρεί παραγγελίες – παραλαβές, να παρακολουθεί online – real time την πορεία των αποστολών του μέχρι την παράδοση στον τελικό παραλήπτη, καθώς και τα αποθέματά του και
-“Track & Trace” web application για την online – real time ενημέρωση των τελικών παραληπτών σχετικά με το ακριβές στάδιο που βρίσκεται η αποστολή των παραγγελιών τους.
Τέλος, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στα Social Media. Μέσα από τη νέα της σελίδα στο Facebook θα επικοινωνεί σε κάθε ενδιαφερόμενο τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας που υλοποιεί, τις ευκαιρίες καριέρας, καθώς και πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες δράσεις και θα μεγαλώσει την «ομάδα SARMED».