Την πρώτη της επέτειο στην Ελλάδα γιορτάζει η Trendyol, παγκόσμια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μέσα σε μόλις 12 μήνες, η πλατφόρμα κατέκτησε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, καθιστώντας την έναν από τους κορυφαίους διαδικτυακούς προορισμούς μόδας στη χώρα.
Με περισσότερους από 2.300 ενεργούς πωλητές και μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα που ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια προϊόντα, η Trendyol σημείωσε εντυπωσιακή ανάπτυξη. Χάρη σε αυτήν την επιτυχία, η Ελλάδα αναδείχθηκε ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Trendyol στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη κατά τους τελευταίους δύο μήνες του 2024.
Ο Νοέμβριος αναδείχθηκε ως ο πιο δυναμικός μήνας για την Trendyol στην Ελλάδα, με τις καμπάνιες της Black Friday να εκτοξεύουν τις πωλήσεις. Στις 30 Νοεμβρίου συγκεκριμένα καταγράφηκε ρεκόρ παραγγελιών. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η εφαρμογή Trendyol κατέκτησε την κορυφαία θέση στα τοπικά καταστήματα εφαρμογών.
Η επιτυχία αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στη συνεχή εξέλιξη της εφαρμογής, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ομαλή και απολαυστική εμπειρία αγορών. Μια εξειδικευμένη ομάδα άνω των 2.000 μηχανικών εργάζεται διαρκώς για τη βελτίωσή της, εστιάζοντας σε μια φιλική προς τον χρήστη διεπαφή, εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, ευέλικτες επιλογές πληρωμής, αξιόπιστες εκτιμήσεις παράδοσης και άμεση εξυπηρέτηση πελατών, διασφαλίζοντας έτσι μια κορυφαία αγοραστική εμπειρία.
Για να ενισχύσει τη σύνδεση με το κοινό της, η Trendyol έχει δημιουργήσει μία από τις πιο δυναμικές κοινότητες επιρροής στην Ελλάδα. Η εταιρεία συνεργάζεται ενεργά με πάνω από 1.000 influencers, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 15.000 δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγνωρισιμότητα του brand και αλληλεπιδρώντας άμεσα με τους καταναλωτές.
Παράλληλα με τις αναπτυσσόμενες δραστηριότητές της στην περιοχή, η Trendyol έχει εισέλθει στον τρίτο χρόνο του Σχέδιο Βιώσιμης Ανάπτυξης και Επιπτώσεων (Sustainable Impact Plan). Αυτή η ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας και ο οδικός χάρτης στηρίζουν τη βιώσιμη παραγωγή, την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τη μείωση του άνθρακα, την υπεύθυνη συσκευασία και τη διαχείριση απορριμμάτων, καθώς και πρωτοβουλίες που προάγουν τη διαφορετικότητα, την ισότητα και την ενσωμάτωση (DEI), την ενδυνάμωση των γυναικών και την ψηφιακή εκπαίδευση σε απομακρυσμένες περιοχές της Τουρκίας.
Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη πρώτη χρονιά, η Trendyol προετοιμάζεται για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά. Στρατηγικός της στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της τοπικής παρουσίας, μέσω της διεύρυνσης της γκάμας προϊόντων, της βελτιστοποίησης των επιλογών αγορών και της οικοδόμησης μεγαλύτερης εμπιστοσύνης με τους πελάτες, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες παράδοσης.
Παράλληλα, η εταιρεία δίνει έμφαση στη βελτίωση του δικτύου logistics, διασφαλίζοντας ταχύτερες και πιο αποδοτικές ροές παράδοσης. Επιπλέον, σχεδιάζει να ενισχύσει την εμπειρία του καταναλωτή, ενσωματώνοντας δημοφιλείς και ευέλικτες μεθόδους πληρωμής, καθιστώντας τις αγορές ακόμη πιο εύκολες και προσβάσιμες.
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρόοδό μας στην Ελλάδα μέχρι στιγμής – μια αγορά με τεράστιες, ανεκμετάλλευτες δυνατότητες. Η θερμή ανταπόκριση των Ελλήνων καταναλωτών υπήρξε εντυπωσιακή, ενώ η ταχεία ανάπτυξή μας επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Κοιτάζοντας μπροστά, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης και απόλυτα προσαρμοσμένης τοπικής εμπειρίας αγορών, προσφέροντας προσιτές λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο Irem Yılandil, επικεφαλής Διεθνούς Επέκτασης της Trendyol Group.