Η IRU ανακοίνωσε ότι χαιρέτισε ορισμένα μέρη των προτάσεων Fit-for-55 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κρατώντας αποστάσεις από συγκεκριμένες προβλέψεις.
Για παράδειγμα, η IRU προειδοποιεί ότι ο φόρος ενέργειας και οι εκπομπές εκπομπών «κινδυνεύουν» από ένα μη ισορροπημένο διπλό «πλήγμα» στο κόστος των οδικών μεταφορών.
Το πακέτο Fit-for-55 περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα προτάσεων που στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 55% έως το 2030 και στην ουδέτερη κλιματική αλλαγή έως το 2050.
Οι δεσμευτικοί στόχοι για τα κράτη μέλη της ΕΕ για τη δημιουργία εναλλακτικού δικτύου υποδομής καυσίμων, με ειδικές απαιτήσεις για εμπορικές οδικές μεταφορές και βαρέα οχήματα αποτελούν ευπρόσδεκτο βήμα προς τα εμπρός, όπως αναφέρει η Ένωση.
«Ο στόχος αυτών των νέων μέτρων θα πρέπει να είναι η δημιουργία περισσότερων και νέων ευκαιριών για τη βιομηχανία οδικών μεταφορών να στραφεί σε οικονομικά βιώσιμες εναλλακτικές τεχνολογίες καυσίμων και να είναι σε θέση να ανεφοδιάσει καύσιμα σε ολόκληρη την ΕΕ», δήλωσε ο Raluca Marian, Διευθυντής της IRU για την Ευρωπαϊκή Ένωση.