Ο όμιλος εταιρειών Softone προχωρά στην εξαγορά του 61,73% των μετοχών της cosmoONE, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο κομμάτων των Β2Β πλατφορμών ηλεκτρονικών προμηθειών και διαγωνισμών (e-procurement, e-auction), που κατείχε ο όμιλος ΟΤΕ.
Με τεχνογνωσία και 20ετή δραστηριοποίηση στην αγορά των ηλεκτρονικών προμηθειών και δημοπρασιών, η cosmoONE έχει αναπτύξει και διαθέτει μία ευρεία γκάμα εξειδικευμένων λύσεων που συνδεόμενες με τις λύσεις του ομίλου Softone μπορούν να καλύψουν όλα τα στάδια του κύκλου προμηθειών, από εφαρμογές για διαγωνισμούς και δημοπρασίες αγορών, έως την παραγγελιοδοσία, την παραγγελιοληψία και την αρχειοθέτηση και καταχώρηση τιμολογίων σε συστήματα ERP.
Στο πελατολόγιο της cosmoONE περιλαμβάνονται μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού τομέα σε όλους τους τομείς της οικονομίας, όπως τηλεπικοινωνίες, τράπεζες, ασφάλειες, βιομηχανία και εμπόριο, αλλά και σημαντικός αριθμός φορέων του δημόσιου τομέα.
Η συμφωνία αυτή, μαζί με την πρόσφατη εξαγορά της Impact, δημιουργεί ένα ισχυρό πλαίσιο νέων επιχειρηματικών ευκαιριών για τον όμιλο Softone, που πηγάζουν από τη συνδυαστική διάθεση λύσεων business software, προμηθειών και ηλεκτρονικής τιμολόγησης, και προσφέρουν σημαντική εξοικονόμηση κόστους μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό των Β2Β διαδικασιών μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου εταιρειών Softone Πάνος Μαρτίνης δήλωσε: «Η νέα αυτή συμφωνία αποτελεί τη συνέχεια των στρατηγικών μας επενδύσεων σε ηγετικά σχήματα τεχνολογίας.
Η cosmoONE δημιούργησε και συνεχίζει να εξελίσσει μια σειρά αναγνωρισμένων B2B λύσεων γύρω από την αλυσίδα προμηθειών. Σε συνδυασμό και με την εξαγορά της Impact, η ένωση των λύσεων cosmoONE, IMPACT και SoftOne, δημιουργεί άμεσες συνέργειες και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο το όραμά μας για τη μεγαλύτερη πλατφόρμα διασύνδεσης ελληνικών επιχειρήσεων στο cloud.
Ταυτόχρονα, διευρύνεται ακόμη περαιτέρω η δυναμική διείσδυσης του ομίλου μας στο τμήμα των μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, με εξειδικευμένες best-of-breed λύσεις, που θα τις οδηγήσουν στο επόμενο επίπεδο ψηφιοποίησης του συνόλου των B2B διαδικασιών τους».