Ενισχύθηκαν κατά 6,2% στα 20,6 δισ. ευρώ τα έσοδα στον όμιλο DHL το γ’ τρίμηνο του 2024 (γ’ τρίμηνο 2023: 19,4 δισ. ευρώ) παρά τη συνεχιζόμενη υποτονική δυναμική της αγοράς.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του γερμανικού κολοσσού, τα EBIT παρέμειναν σταθερά στα 1,373 δισ. ευρώ (γ’ τρίμηνο 2023: 1,372 δισ. ευρώ) και, ως εκ τούτου, ήταν όχι μόνο σύμφωνα με τις προσδοκίες της αγοράς αλλά και σημαντικά πάνω από το επίπεδο πριν από την πανδημία (γ’ τρίμηνο 2019: 942 εκατ. ευρώ).
«Η ασθενής δυναμική του παγκόσμιου εμπορίου ήταν ένα επαναλαμβανόμενο θέμα κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024. Ωστόσο, αυξήσαμε σημαντικά τα έσοδα του γ’ τριμήνου και καταγράψαμε ανάκαμψη στα EBIT σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Τώρα είναι σημαντικό να παρέχουμε στους πελάτες την αναμενόμενη υψηλή ποιότητα κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής και να πετύχουμε την αντίστοιχη κερδοφορία», σχολίασε ο Tobias Meyer, διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ομίλου.
Επικέντρωση στη διαχείριση κόστους και απόδοσης
Το capex του ομίλου ανήλθε στα 690 εκατ. ευρώ κατά το γ’ τρίμηνο του έτους (γ’ τρίμηνο 2023: 871 εκατ. ευρώ), με τις ελεύθερες ταμειακές ροές να διαμορφώνονται στα 723 εκατ. ευρώ (γ’ τρίμηνο 2023: 1,074 δισ. ευρώ, γ’ τρίμηνο 2019: 507 εκατ. ευρώ).
Συνολικά, ο όμιλος DHL πέτυχε ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από μη ελεγχόμενες συμμετοχές ύψους 751 εκατ. ευρώ στο γ’ τρίμηνο (γ’ τρίμηνο 2023: 807 εκατ. ευρώ). Την ίδια περίοδο, τα βασικά κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,64 ευρώ, έναντι 0,68 ευρώ στο γ’ τρίμηνο του 2023.
Σε επίπεδο 9μήνου, ο όμιλος κατέγραψε έσοδα 61,5 δισ. ευρώ (9μηνο 2023: 60,4 δισ. ευρώ), τα οποία ήταν ελαφρώς αυξημένα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Στα 4 δισ. διαμορφώθηκαν τα λειτουργικά κέρδη, τα οποία κινήθηκαν σύμφωνα με τις προσδοκίες (9μηνο 2023: 4,7 δισ. ευρώ).