Η Sarmed ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία της στον τομέα των υπηρεσιών e-commerce logistics με τον όμιλο Skroutz, το Νο1 marketplace στην Ελλάδα, αναλαμβάνοντας την κεντρικοποιημένη διαχείριση του νέου μοντέλου λειτουργίας “Fulfillment by Skroutz”.
Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης των εμπορευμάτων των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης της SARMED.
Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες που παρέχει το Skroutz με την υποστήριξη της SARMED είναι η αποθήκευση των προϊόντων των εμπόρων, η διαχείριση του αποθέματος, η προετοιμασία των παραγγελιών, η συσκευασία των προϊόντων, σύμφωνα με τις υποδείξεις των πελατών των εμπόρων, η διαχείριση των επιστροφών και το αναλυτικό reporting προς τους εμπόρους.
Η υπηρεσία αυτή ξεκίνησε πιλοτικά ήδη από τον Απρίλιο 2022, εξυπηρετώντας 20 συνεργαζόμενους εμπόρους, με στόχο τους επόμενους μήνες να εξυπηρετούνται πάνω από 200.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το Skroutz θέτει τις βάσεις ώστε οι έμποροι να μπορούν να αυξήσουν τα αποθέματά τους χωρίς περιορισμούς, να απαλλαγούν από τις πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες διαχείρισής τους και απερίσπαστα να εστιάσουν στην αύξηση των πωλήσεων και στη βέλτιστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του τελικού τους πελάτη.
Σε δηλώσεις του, ο Γιάννης Σαραντίτης, πρόεδρος & CEO της SARMED, ανέφερε: «Αποτελεί μεγάλη χαρά και τιμή να καλωσορίσουμε τη νέα αυτή συνεργασία στον κλάδο του e-commerce με το #1 marketplace στην Ελλάδα.
Η συνεργασία μας αποτελεί ένα μεγάλο στόχο για το Skroutz και τη SARMED, αλλά και για την ίδια την αγορά του e-commerce, καθώς θα ανοίξει νέους δρόμους και δυνατότητες για το σύνολο των stakeholders που δραστηριοποιούνται σε αυτή την αγορά.
Η SARMED αξιοποιεί την τεχνογνωσία που έχει ήδη αναπτύξει στην αγορά του e-commerce και επενδύει περαιτέρω σε νέες τεχνολογικές υποδομές προκειμένου να διασυνδέσει τα συστήματα διαχείρισης και επικοινωνίας της με το ψηφιακό οικοσύστημα του Skroutz.
Θέλω να εκφράσω τη χαρά μας και τις ευχαριστίες μας στη διοίκηση του Skroutz για την εμπιστοσύνη και άψογη συνεργασία μας στο νέο αυτό εγχείρημα».
Αντίστοιχα, ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & συνιδρυτή του Skroutz, είπε: «Το μοντέλο Fulfilled by Skroutz εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το διττό όραμα του Skroutz. Αφενός, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων των εμπόρων και αφετέρου την εξαιρετική αγοραστική εμπειρία που χαίρουν οι καταναλωτές από τα πρώτα κιόλας στάδια της αναζήτησής τους στο Skroutz μέχρι και το τελικό στάδιο της παραλαβής των παραγγελιών τους.
Στόχος του Skroutz είναι να χτίσει το πιο σύγχρονο e-commerce οικοσύστημα στην Ελλάδα και τα logistics αποτελούν μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος. Χτίζουμε λοιπόν το νέο μοντέλο λειτουργίας “Fulfillment by Skroutz” σε συνεργασία με τη SARMED, που έχει μπει δυναμικά στο χώρο του e-commerce logistics».