Την περίπτωση να μεταβληθεί το κόμιστρο στον ΟΑΣΘ απέκλεισε ο πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππας, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη». Όπως επεσήμανε ο ίδιος «δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μεταβληθεί το κόμιστρο».
Αναφορικά με την μεταβίβαση μεταφορικού έργου από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ο κ. Παππάς απάντησε «Αυτήν την πρόταση που είδα να δημοσιεύεται, σε καμία περίπτωση δεν τη δεχόμαστε. Αν υπάρχει μια πρόταση προς όφελος των πολιτών και προς όφελος του Δημοσίου, βεβαίως πρέπει να την κουβεντιάσουμε. Θα το δούμε στην πράξη.
Αν αυτό που προκύπτει είναι προς όφελος των πολιτών θα το δω, θα το δει το υπουργείο. Αλλά να φτιάξω άλλον έναν φορέα, ο οποίος δεν θα κάνει τίποτα άλλο παρά να χρηματοδοτείται από το Δημόσιο, μόνο για να κερδίζουν οι ιδιώτες, αυτό δεν γίνεται».
Απαντώντας σε ερώτηση για τα δρομολόγια που εκτελεί ο Οργανισμός σε γραμμές της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης και το ενδεχόμενο παραχώρησης του συγκεκριμένου συγκοινωνιακού έργου, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ δήλωσε «Στην πρόθεσή μας είναι να βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες, και αυτές που είναι υπεραστικές και φυσικά αυτές που είναι αστικές.
Είναι προφανές ότι οι προδιαγραφές της υπεραστικής συγκοινωνίας δεν μπορεί να είναι ίδιες με τις προδιαγραφές των αστικών συγκοινωνιών. Δηλαδή ένα δρομολόγιο που είναι 50 χλμ. ή 60 χλμ. και με την επιστροφή 100, πρέπει να έχει ορισμένες προδιαγραφές, να κάθονται οι άνθρωποι αναπαυτικά κ.λπ.
Δεν μπορεί ένα λεωφορείο των προδιαγραφών των αστικών συγκοινωνιών, που κάνει 3-5 χλμ., να έχει τις ίδιες προδιαγραφές με εκείνο το λεωφορείο.
Στη δική μας σκέψη είναι πώς θα βρούμε μια λύση, η οποία να ανακουφίζει από άποψη μεταφορική τους πολίτες με το ίδιο κόμιστρο και φυσικά είναι προφανές ότι όλα αυτά θα είναι υπό την αιγίδα του ΟΑΣΘ. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο».
Αναφορικά με την οικονομική πορεία του Οργανισμού τόνισε ότι η διοίκηση κατόρθωσε «έναν ζημιογόνο οργανισμό να τον φέρουμε σε κερδοφορία μέσα σε ένα χρόνο και να διαμορφώνουμε σιγά σιγά το αναγκαίο αποθεματικό για να κάνουμε επενδυτικό πρόγραμμα».
Σε σχετική ερώτηση για το αν θα παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο σε ιδιώτες το 2019, ο κ. Παππάς τόνισε ότι διαγωνισμός θα γίνει αν το θέλει το Δημόσιο. Όπως είπε, «Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι σαφής. Το Δημόσιο διαχειρίζεται τις συγκοινωνίες. Υπάρχει μόνο η εξής δυνατότητα: εάν θέλει το Δημόσιο να παραχωρήσει, τότε πρέπει να το κάνει με διαγωνισμό».
Αναφερόμενος στο συγκοινωνιακό σχεδιασμό της Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σημείωσε ότι «υπάρχει ένα σοβαρό διαρθρωτικό πρόβλημα». Μάλιστα συμπλήρωσε ότι «τα λεωφορεία περνάνε το ένα πίσω από το άλλο στο κέντρο και είναι πάρα πολύ αραιά στην περιφέρεια. Πρέπει να αλλάξει το σύστημα, το σχέδιο.
Δεν μας λείπουν λεωφορεία, μας λείπει ένα σχέδιο, το οποίο θα ελαφρύνει το κέντρο της πόλης, έτσι ώστε και κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά να ελαφρυνθεί ο δήμος Θεσσαλονίκης και κυρίως το κέντρο και να ενισχυθεί η περιφέρεια. Αυτό σημαίνει σύγχρονη αντίληψη μετακίνησης, δηλαδή μετεπιβίβαση».