Τις πρώτες δυναμικές δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών της βασικής γραμμής και της επέκτασης προς Καλαμαριά, επιθεώρησε σήμερα, στο πλαίσιο προγραμματισμένης επίσκεψης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργο Καραγιάννη.
Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό, κ.κ. Νίκο Ταχιάο και Νίκο Κουρέτα, καθώς και στελέχη της αναδόχου κοινοπραξίας (με επικεφαλής την ΑΚΤΩΡ) για την πορεία του κατασκευαστικού έργου και την πρόοδο των εργασιών που εκτελούνται αυτό το διάστημα, επισκεπτόμενη αρχικά το αμαξοστάσιο Πυλαίας, στο οποίο έχουν αφιχθεί ήδη εννέα από τους δεκαοχτώ συρμούς και αναμένεται εντός του Σεπτεμβρίου ο δέκατος.
Οι κ.κ. Καραμανλής και Καραγιάννης επιθεώρησαν την ολοκληρωμένη στο σύνολό της σιδηροδρομική επιδομή του αμαξοστασίου, η οποία περιλαμβάνει 4 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών τροχιών, που έχουν ενεργοποιηθεί και τμηματικά ηλεκτροδοτούνται ανάλογα με τις απαιτήσεις των εκτελούμενων δοκιμών.
https://www.facebook.com/nikos.tachiaos/posts/622692898448087
Στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις δυναμικές δοκιμές χαμηλής ταχύτητας που εκτελούνται στην τροχιά δοκιμών που αποτελεί τμήμα της αυτόματης περιοχής κίνησης των συρμών του αμαξοστασίου.
Κατά την ολοκλήρωση της επίσκεψης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την επόμενη φάση δοκιμών των συρμών, που περιλαμβάνει τις δυναμικές δοκιμές στη γραμμή, αρχικά σε υψηλή ταχύτητα με μισό και πλήρες φορτίο και στη συνέχεια τις δυναμικές δοκιμές στη γραμμή σε τμήματα υπό κλίση.
Τέλος, οι κ.κ. Καραμανλής και Καραγιάννης επισκέφθηκαν τον «Σταθμό Καλαμαριά», ο οποίος αποτελεί τμήμα του έργου της επέκτασης προς Καλαμαριά και είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν το τμήμα του επιπέδου της οδού Μεταμορφώσεως που είναι έτοιμο προς παράδοση στο κοινό.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τοποθετήσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στο σύνολό της το 2023.
Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης
- 13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα
- 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς
- 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό
- συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού
- δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαία