Στον εκσυγχρονισμό των προϊόντων κομίστρου προχωρά, τον Ιούνιο, ο ΟΑΣΑ, σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο 1ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Ιωάννης Σκουμπούρης.
Για παράδειγμα, η μηνιαία κάρτα δεν θα προσδιορίζεται βάσει του μήνα, αλλά βάσει των ημερολογιακών ημερών. Με άλλα λόγια, δεν θα υπάρχει κάρτα Μαΐου, αλλά κάρτα με ισχύ, π.χ. από τις 10 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου, ενώ θα δοθούν εναλλακτικές με τις δέσμες εισιτηρίων.
Παράλληλα, ο κ. Σκουμπούρης ανέδειξε τα οφέλη από την ψηφιοποίηση του οργανισμού, όπως το σύστημα τηλεματικής που λειτουργεί σε 1.000 στάσεις και στο στόλο των λεωφορείων και των τρόλεϊ, αλλά και την εφαρμογή OASA Telematics, η οποία έχει ξεπεράσει τους 300.000 χρήστες.
Επίσης, ο δ.σ. του ΟΑΣΑ υπογράμμισε τα οφέλη από τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σημειώνοντας την ανάγκη εξοικείωσης και εκπαίδευσης, τόσο του προσωπικού, όσο και των επιβατών.
Σε επιχειρησιακό επίπεδο, διεξάγονται προσπάθειες για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, την προμήθεια ανταλλακτικών και την πρόσληψη προσωπικού.
«Με συστηματικό τρόπο, επιτεύχθηκε η χρηματοδότηση 30 εκατ., από τη Περιφέρεια Αττικής, για τη προμήθεια νέου στόλου λεωφορείων», ανέφερε ο κ. Σκουμπούρης, ο οποίος επισήμανε ότι οι θυγατρικές εταιρείες του ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ μεταφέρουν καθημερινά 1 εκατ. επιβάτες, οι οποίοι διεξάγουν 2,5 εκατ. μετεπιβιβάσεις.
Τέλος, ο δ.σ. του ΟΑΣΑ στάθηκε στην ενίσχυση της συνεργασίας της αστικής με τη δημοτική συγκοινωνία, με στόχο τη δια – λειτουργικότητά τους.
Θ. Βούρδας: Προτεραιότητα η ανάπτυξη του ΟΑΣΑ
Στις αστικές συγκοινωνίες αναφέρθηκε, στο 1ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, και ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, δηλώνοντας τα ακόλουθα:
«Ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι των παρεμβάσεων που σχεδιάζονται και υλοποιούνται από το Υπουργείο είναι η αναμόρφωση των Αστικών Συγκοινωνιών. Στόχος μας είναι η βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη, η διαφάνεια, η ανταποδοτικότητα και η κοινωνική συνοχή.
Στην Αττική επιδιώκουμε μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων που σημαίνει αναδιάρθρωση και διασπορά του δικτύου του ΟΑΣΑ. Με τον τρόπο αυτό θα αυξηθούν και τα έσοδα του ΟΑΣΑ.
Παράλληλα, εντατικοποιούμε τους ρυθμούς για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο θα αποτελεί την ασπίδα προστασίας των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.
Επίσης, εξορθολογούμε τις διοικητικές και οικονομικές λειτουργίες των υπηρεσιών, μέσω της υλοποίησης στην πράξη της ομιλοποίησης των εταιριών του ΟΑΣΑ. Στοχεύουμε σε καλύτερο management, στην ενίσχυση του ανθρωπίνου δυναμικού, αλλά και στην ανανέωση του στόλου. Η ανάπτυξη του ομίλου ΟΑΣΑ είναι άμεση προτεραιότητα».