«Πίσω ολοταχώς για το μετρό της Θεσσαλονίκης σήμανε ο κ. Μητσοτάκης, με όσα είπε στα εγκαίνια της Έκθεσης στη Θεσσαλονίκη», σημείωσε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, με αφορμή τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για το μετρό Θεσσαλονίκης στην 84η ΔΕΘ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «το δώρο που έφερε στους Θεσσαλονικείς ήταν το ξήλωμα όσων έγιναν τα 3,5 τελευταία χρόνια, που οδηγεί σε καθυστέρηση του έργου για 2,5 χρόνια και αύξηση του κόστους, από το οποίο θα ωφεληθούν οι συγκεκριμένοι και θα πληρώσουν οι πολλοί.
Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο, από τις καλένδες των προμνημονιακών κυβερνήσεών τους.
Αφού χρησιμοποίησαν τους Βορειοελλαδίτες ως πειραματόζωα στα πλαίσια μιας συνειδητής άθλιας εκστρατείας εξαπάτησης για τη Συμφωνία των Πρεσπών, τώρα τους θεωρούν έτοιμους να καταπιούν οτιδήποτε τους σερβίρουν.
Ακόμα και να εκλάβουν ως νέο την εξαγγελία Μητσοτάκη για ηλεκτροκίνητα λεωφορεία όταν με το που ήρθαν κατήργησαν γενικώς τον σχετικό διαγωνισμό.
Όταν επίσης στον ακυρωθέντα διαγωνισμό της Αθήνας η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε απαιτήσει από τις υποψήφιες ανάδοχες εταιρείες να αναλάβουν την υποχρέωση συντήρησης και αλλαγής μπαταριών στα λεωφορεία για μια 5ετία, εξασφαλίζοντας έτσι 75 εκατ. όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο.
Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη ποιον δρόμο θα ακολουθήσει; Μήπως τον ίδιο που ακολουθεί στο μετρό Θεσσαλονίκης και οδηγεί στο να μας στοιχίζει ο κούκος αηδόνι;
Τώρα ανακάλυψε ο κατά τα άλλα Μακεδονομάχος κ. Μητσοτάκης ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει επικοινωνιακός κόμβος; Είχε μήπως πει κάτι όσον αφορά στο σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για την ολοκλήρωση των έργων και με τη δημιουργία μιας σιδηροδρομικής Εγνατίας σε συνεργασία με γειτονικά κράτη;
Είναι γνωστό, και καμία επικοινωνιακή καταιγίδα δεν μπορεί να το θολώσει, ποιοι προσπάθησαν να μετατρέψουν τη Θεσσαλονίκη σε στρατηγικό κόμβο στην ευρύτερη περιοχή και ποιοι την ήθελαν εσωστρεφή, φοβική, μίζερη και κλεισμένη σε ένα μυθολογικό όστρακο».