Κοινή δήλωση έκαναν ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης για την επίσκεψη του Κ. Καραμανλή στο Κέντρο Ελέγχου και Λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης.
Η δήλωση για το Μετρό Θεσσαλονίκης
Τα ψέματα Καραμανλή για την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023 δοκιμάζουν τα νεύρα των πολιτών και προσβάλλουν την ίδια την πραγματικότητα.
Το μετρό θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από τις αρχές του 2021. Ο εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματός του οφείλεται στις επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Αυτό που ο κ. Καραμανλής βαφτίζει «δοκιμαστικά δρομολόγια» είναι απλώς μια επικοινωνιακού τύπου μετακίνηση συρμών από σταθμό σε σταθμό. Τα πραγματικά δοκιμαστικά δρομολόγια, τα οποία δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, θα διαρκέσουν 1,5 χρόνο πριν παραδοθεί το έργο.
Το θράσος του είναι απύθμενο, ειδικά όταν:
- 212 μελέτες αυτοματισμών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, άκρως απαραίτητες για τα αυτόματα δρομολόγια, εκκρεμούν προς έγκριση από την Αττικό Μετρό.
- Οι πίνακες των αυτοματισμών δεν έχουν καν εγκατασταθεί στο έργο.
Το μόνο που «τρέχει» σήμερα είναι η μηνιαία αποζημίωση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στον ανάδοχο, λόγω των καθυστερήσεων που επέφερε η πολιτική της Ν.Δ.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής είναι υπόλογοι για το σκάνδαλο στο μετρό Θεσσαλονίκης, για την καθυστέρηση ολοκλήρωσής του και τη σπατάλη δημοσίου χρήματος. Σύντομα θα κληθούν να απολογηθούν.