Αισιόδοξος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μέσω της οποίας τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα αναλάβουν να εξυπηρετούν μεταφορικό έργο του ΟΑΣΘ δήλωσε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104.9» ο Στέφανος Τσώλης, πρόεδρος του ΚΤΕΛ.
«Πιστεύω ότι είμαστε στο τέλος της διαδικασίας, υπήρχαν εκκρεμότητες όπως ο ορισμός συμβουλίου του ΟΣΕΘ, γιατί είναι ο ΟΣΕΘ αυτός που εισηγείται βάσει της διαδικασίας που προβλέπει την εκχώρηση των συγκεκριμένων γραμμών στα ΚΤΕΛ και πάνω σε αυτή την απόφαση και την εκχώρηση του ΟΣΕΘ βγαίνει η υπουργική απόφαση παραχώρησης αυτών των γραμμών», τόνισε ο κ. Τσώλης, που χαρακτήρισε τη διαδικασία «δαιδαλώδη», αλλά και γνώριμη για τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αφού, όπως εξήγησε, δεν διαφέρει από προηγούμενη σύμβαση που είχε υπογράψει η συγκεκριμένη εταιρεία για συγκοινωνιακό έργο στο νομό Θεσσαλονίκης.
«Είμαστε στο τέλος, χθες συγκροτήθηκε σε σώμα το Συμβούλιο του ΟΣΕΘ και πήρε και απόφαση για την εκχώρηση στο ΚΤΕΛ αυτών των γραμμών», εξήγησε ο κ. Τσώλης και εξέφρασε την πεποίθηση πως μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα «θα υπάρξει υπουργική απόφαση».
Το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα
Ο πρόεδρος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης εξήγησε πως στην προηγούμενη περίπτωση ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου, στην οποία είχε εμπλακεί το ΚΤΕΛ, είχε απαιτηθεί σε συνέχεια των ίδιων διαδικασιών διάστημα 40 ημερών μέχρι να ολοκληρώσει το έργο του το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Eξέφρασε όμως τη εκτίμηση πως ο χρόνος που θα απαιτηθεί στη νέα διαδικασία θα είναι σημαντικά μικρότερος και δεν θα ξεπεράσει τις 15 ημέρες, καθώς πρόκειται για «μια συνέχεια της προηγούμενης (σ.σ. σύμβασης) συνεπώς το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει ήδη αποφανθεί και δεν αλλάζει τίποτε» σε ζητήματα, όπως π.χ η τιμή του εισιτηρίου αλλά και το σκεπτικό ότι ο ΟΑΣΘ είναι σε αδυναμία να εκτελέσει πλήρως τις συγκεκριμένες γραμμές (σ.σ μετακινήσεων με αστικά λεωφορεία).
«Είναι έτσι βάσιμο πως σε 15 ημέρες θα έχουμε την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου», κατέληξε.
Ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τόνισε πως αυτή τη στιγμή οι παραπάνω διαδικασίες είναι απαραίτητο για την ΑΕ να ολοκληρωθούν αφού έτσι θα είναι εφικτή η απόκτηση αριθμού 120 νέων λεωφορείων, καθώς «οι τράπεζες προκειμένου να μπουν σε μια διαδικασία εκταμίευσης (σ.σ ποσών για τις απόκτηση οχημάτων) ζητούν τη σύμβαση».
Πότε θα είναι έτοιμη η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ για το έργο
«Θεωρώ ότι μετά τις 15 Ιανουαρίου σταδιακά θα αρχίσουμε να κάνουμε (σ.σ το μεταφορικό έργο) σε αυτές τις γραμμές και να “απελευθερώνουμε” λεωφορεία, κάτι που σημαίνει πως θα αρχίσουμε να κάνουμε (σ.σ έργο δρομολογίων) όταν π.χ θα έχουμε 8 λεωφορεία μια γραμμή όπως αυτή του Ωραιοκάστρου», εξήγησε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα, προσθέτοντας ότι η διαδικασία οργάνωσης των δρομολογίων θα είναι σταδιακή.
«Δεν είναι απαραίτητο να ξεκινήσουν (σ.σ. να εξυπηρετούνται οι γραμμές) όλες μαζί. Θα εισέλθουν σε χρήση σταδιακά οι γραμμές», τόνισε ο κ. Τσώλης, εκτιμώντας ότι μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου θα εξυπηρετούνται όλες οι γραμμές, από τις 25 τις οποίες είναι σε διαδικασία να εκτελέσει το ΚΤΕΛ, «με την τιμή εισιτηρίου να παραμένει ίδια και τον αριθμό των λεωφορείων να είναι μεγαλύτερος (σ.σ από τον υπάρχοντα σήμερα στις συγκεκριμένες γραμμές)», όπως είπε.
Καταλήγοντας, ανέφερε ότι μετά από τη δημόσια πρόσκληση η διαδικασία υποβολής αιτήσεων επαγγελματιών οδηγών για την πρόσληψή τους στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ ολοκληρώθηκε και υπήρξε σημαντικό ενδιαφέρον.
«Είχαμε 800 αιτήσεις για οδηγούς, και έχουμε πλέον σταματήσει να δεχόμαστε νέες. Πρόκειται για τις 300 θέσεις οδηγών που θα προσλάβουμε τα ΚΤΕΛ και έχουμε αρχίσει τη διαδικασία ελέγχου αυτών των οδηγών, ελέγχουμε τουτέστιν κάθε ημέρα τα στοιχεία 20 περίπου από όσους έκαναν αίτηση σε εμάς, το κατά πόσον ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (σ.σ αυτά που δήλωσαν)», εξήγησε ο κ. Τσώλης που ανέφερε πως «μέσα στον Ιανουάριο» θα αρχίσει η διαδικασία πρόσληψης οδηγών.