Μετά τους αυτοκινητόδρομους, όπου οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες της Ελλάδας μετέχουν στις εταιρείες παραχώρησης / λειτουργίας τους, κάτι αντίστοιχο ενδέχεται να συμβεί και στο ΣΔΙΤ για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ήδη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ ζήτησαν μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας των προσφορών, ενώ η Intrakat προσέφυγε κατά όρου της διακήρυξης.
Τελικά, η Αττικό Μετρό αποφάσισε τη μετάθεση των προσφορών στις 16 Ιανουαρίου και το άνοιγμά τους στις 20 Ιανουαρίου.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός αφορά το έργο «Σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης».
Στο έργο περιλαμβάνεται η συντήρηση των σταθμών, των σηράγγων, καθώς και του τροχαίου υλικού.
Ο διαγωνισμός αφορά τη βασική γραμμή και την επέκταση προς Καλαμαριά, με προϋπολογισμό 292 εκατ. και διάρκεια ΣΔΙΤ συνολικά 12 χρόνια.
Φώτης Φωτεινός