Νέες υποσχέσεις για δημοπράτηση της γραμμής 4 του Μετρό, έως τα τέλη του έτους, δίδουν στελέχη του υπουργείου Μεταφορών. Το έργο έχει καθυστερήσει, λόγω μη ύπαρξης περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων.
Μόλις ξεπεραστεί το εμπόδιο αυτό, το υπουργείο Μεταφορών ευελπιστεί ότι θα προκηρύξει το έργο, ύψους περί τα 1,4 δις.
Προς την κατεύθυνση αυτή, στελέχη του υπουργείου τονίζουν ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση έως και του 75% του έργου, με το υπολειπόμενο ποσό να προέρχεται από κρατική χρηματοδότηση.
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήριο, Λεωφόρο Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Near East, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).
Το δεύτερο τμήμα της γραμμής 4, από Γουδή έως Μαρούσι, που αποτελείται από οκτώ σταθμούς (Κατεχάκη, Φάρος Ψυχικού, Φιλοθέη, Σίδερα Χαλανδρίου, ΟΑΚΑ, Λ. Κηφισιάς στο ύψος Παραδείσου, ΟΤΕ και Μαρούσι), θα δημοπρατηθεί με άλλο μοντέλο (σύμβαση παραχώρησης, ΣΔΙΤ, κτλ.).