Η επιβατική κίνηση της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη λόγω κορωνοϊού, εκτιμάται ότι συρρικνώθηκε σχεδόν κατά 85%-90% το τελευταίο διάστημα και έφθασε να κινείται σε αριθμούς της τάξεως των 1,1-1,2 εκατομμυρίων επιβατών σε μηνιαία βάση (με εκτιμώμενα έσοδα εισιτηρίων λιγότερα από 750.000 ευρώ το μήνα), σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ.
Ξεκινά η εκτέλεση ακόμη 4 γραμμών από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Παράλληλα, με τέσσερις ακόμη γραμμές αστικής συγκοινωνίας του ΟΑΣΘ ξεκινούν, αρχής γενομένης από τη Μ. Τετάρτη, τα δρομολόγιά τους τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις γραμμές (80) «Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα», (81) «Θεσσαλονίκη – Κουφάλια», (82) «Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα» και (53) «Τοπική Γραμμή Σίνδου».
Συγκεκριμένα, 17 νέα σύγχρονα οχήματα της “ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης” εντάσσονται στις γραμμές, ενώ αναμένονται άμεσα να δρομολογηθούν και τα οχήματα για τις αμέσως επόμενες γραμμές που θα ενσωματώσει η “ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ”, τις γραμμές (51) «Σίνδος – Νέος Σιδ. Σταθμός» και (54) «Νέος Σιδ. Σταθμός – Ιωνία».
Θα υπολείπεται η λειτουργία των 4 τελευταίων γραμμών του ΟΑΣΘ που θα αναλάβει η “ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ” και η γραμμή (9) «ΝΣΣ – Λαχαναγορά», που ανέλαβε η “ΚΤΕΛ Κιλκίς”.
Με αυτόν τον τρόπο, υλοποιείται η σύμβαση που υπογράφηκε πριν λίγες εβδομάδες με τη χρηματοδότηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη σύμπραξη του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.
«Μάλιστα, οι οδηγοί των ΚΤΕΛ ήδη παροτρύνουν με οδηγίες τους επιβάτες να εκδίδουν και να επικυρώνουν εισιτήρια, ενώ, αναμένεται -για πρώτη φορά- να χορηγούν και εισιτήρια με αντίτιμο, καλλιεργώντας στον πολίτη την κουλτούρα του συνετού και υπεύθυνου χρήστη της αστικής συγκοινωνίας», σημειώνεται σε κοινή δήλωση του προέδρου του ΟΣΕΘ κ. Ι. Καλογερούδη και του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Γιάννη Τόσκα, ο οποίος έκανε σχετική επιτόπου επίσκεψη ελέγχου στους τερματικούς χώρους και εξέφρασε την ικανοποίηση του φορέα για την ετοιμότητα, μεταφέροντας και πασχαλινές ευχές στους εργαζομένους.