Τον πρώτο της ισολογισμό, με το νέο όνομά της, δημοσίευσε η FREE NOW Ελλάς. Η FREE NOW Ελλάς, πρώην ΒΕΑΤ, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα της μητρικής εταιρείας, της FREE NOW, τον Οκτώβριο του 2022.
Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός
Για τη χρήση του 2022, η εταιρεία πραγματοποίησε έσοδα 9.024.377 ευρώ έναντι 5.971.549 ευρώ το 2021.
Το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο, λόγω των διευρυμένων δαπανών για σκοπούς marketing, αφού κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης χρήσης, η εταιρεία προέβει σε μετάβαση από την πλατφόρμα της ΒΕΑΤ στην πλατφόρμα της FREE NOW.
Επίσης, οι αποσβέσεις της πελατειακής βάσης δεδομένων που μεταβιβάστηκαν από την εταιρεία BEAT Mobility Services A.E. επηρέασαν σημαντικά το αποτέλεσμα της χρήσης.
Για το 2023, η πρόεδρος Άσπα Τοπαλίδου και ο αντιπρόεδρος Prantl Johanes Josef Alois σχολιάζουν τα ακόλουθα: «Η πορεία της εταιρείας κρίνεται ικανοποιητική για το τρέχον έτος.
Η μετάβαση από την πλατφόρμα της ΒΕΑΤ στην πλατφόρμα της FREE NOW πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και οι νέες δυνατότητες που υπάρχουν επιτρέπουν στη διοίκηση της εταιρείας να σχεδιάζει την ανάπτυξη της εταιρείας στηριζόμενη στα νέα δεδομένα.
Έχει τεθεί ως βασικός στόχος η σταθερή αύξηση των πωλήσεων, με εντονότερη προβολή των υπηρεσιών της νέας πλατφόρμας, προσφέροντας υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες εξυπηρετώντας τις ανάγκες των πελατών της.
Στη χρήση 2023 προβλέπεται περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης της εταιρείας και των οικονομικών μεγεθών της».
Σημειώνεται ότι η μετονομασία της ΒΕΑΤ (πρώην ΤΑΧΙΒΕΑΤ) σε FREE NOW συντελέστηκε, καθώς η μητρική εταιρεία ήθελε να ομογενοποιήσει την πλατφόρμα σε όλη την Ευρώπη και συγκεκριμένα, σε 150 πόλεις που δραστηριοποιείται.
Μέτοχοι της FREE NOW είναι η BMW και η MERCEDES, οι οποίες θέλουν, μετά την αυτοκίνηση, θα αποκτήσουν «ηγετική» θέση και στις υπηρεσίες αστικής κινητικότητας (μίσθωση ταξί, ποδηλάτου, κ.ά) σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης.