Το Σεπτέμβριο του 2018 θα εγκαινιαστεί, εμπορικά, η επέκταση του τραμ στον Πειραιά, σύμφωνα με σχετικές διαβεβαιώσεις ανώτατων στελεχών της Αττικό Μετρό, στη χθεσινή άφιξη του μετροπόντικά στο σταθμό «Δημοτικό Θέατρο Πειραιά».
Του Φώτη Φωτεινού
«Έχουμε αποσυρθεί από το μεγαλύτερο τμήμα της πόλης, έχουμε αποδώσει τους δρόμους στο μεγαλύτερο τμήμα.
Κάποιες αρχαιολογικές ανακαλύψεις μας καθυστέρησαν στο τέλος της Βασιλέως Γεωργίου, εκεί όπου θα κατασκευαστεί και ο υποσταθμός έλξης», σχολίασαν, υπογραμμίζοντας ότι οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες.
Υπενθυμίζεται ότι η υπογραφή για την επέκταση του τραμ, ύψους 61,5 εκατ., υπογράφτηκε στις αρχές του 2013, ωστόσο στη συνέχεια παρουσιάστηκαν πολλά προβλήματα.
Η επέκταση, συνολικού μήκους 5,4 χλμ, με 12 στάσεις, ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, με τερματικό σταθμό την «Ακτή Ποσειδώνος».
Για τους συρμούς του τραμ, στις 6 Δεκεμβρίου, εκδίκαση στο ΣτΕ
Πέρα από το κατασκευαστικό επίπεδο, εξελίξεις υπάρχουν και στο πεδίο της προμήθειας νέου τροχαίου υλικού.
Alstom, Hyundai Rotem και Skoda κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για τους 25 νέους συρμούς του τραμ, ύψους 64,25 εκατ. ευρώ, ωστόσο μόνο η Alstom πέρασε στην επόμενη φάση, με αποτέλεσμα να κατατεθούν προσφυγές.
Οι 25 νέοι συρμοί, που προμηθεύεται η Αττικό Μετρό, θεωρούνται αναγκαίοι για τις μελλοντικές επεκτάσεις του τραμ, όπως στον Πειραιά και στον σταθμό «Αργυρούπολη» του Μετρό, αλλά και σε Κερατσίνι – Πέραμα.