Έφτασε η «μεγάλη στιγμή» για το τραμ. Το τραμ «πιάνει λιμάνι», καθώς τις αμέσως επόμενες ημέρες τίθεται σε εμπορική λειτουργία η επέκταση προς τον Πειραιά.
Η επέκταση περιλαμβάνει τη λειτουργία αρχικά 11 νέων στάσεων: Γήπεδο Καραϊσκάκη, Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλατεία Δεληγιάννη, Δημαρχείο, Αγία Τριάδα, Πλατεία Ιπποδαμείας, 34ου Συντ. Πεζικού, Ανδρούτσου, Ομηρίδου Σκυλίτση.
Σύντομα αναμένεται να παραδοθεί και η 12η στάση, με την επωνυμία «Ακτή Ποσειδώνος», που θα αποτελέσει τον νέο τερματικό σταθμό της Γραμμής 7.
Πως διαμορφώνεται το δίκτυο τραμ, 2 οι γραμμές
Από την ερχόμενη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου, επέρχονται αλλαγές στη λειτουργία του δικτύου του τραμ.
Ειδικότερα, οι υφιστάμενες τρεις γραμμές (3, 4 & 5) τροποποιούνται και το δίκτυο τραμ θα αποτελούν πλέον 2 νέες:
-η γραμμή 6 (ΠΙΚΡ – ΣΥΝ) «Πικροδάφνη – Σύνταγμα» και
-η γραμμή 7 (ΒΟΥΛΑ – ΠΕΙΡ) «Ασκληπιείο Βούλας – Ακτή Ποσειδώνος (Πειραιά)».
Σταθμός ανταπόκρισης και των 2 γραμμών θα είναι η στάση «Πικροδάφνη».
Η συχνότητα των δρομολογίων
Με τη λειτουργία των 2 νέων γραμμών διαμορφώνονται σταθερές χρονοαποστάσεις σε ολόκληρο το δίκτυο.
Ειδικότερα, η συχνότητα των δρομολογίων ορίζεται από τις 07:00 έως τις 19:00 στα 9 λεπτά τις καθημερινές και στα 12 λεπτά το Σαββατοκύριακο.
Η διάρκεια διαδρομής διαμορφώνεται στα 33΄ για τη διαδρομή «Σύνταγμα – Πικροδάφνη», στα 35΄ για το «Πικροδάφνη – Σύνταγμα», στα 57΄ για το «Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα» και στα 51΄ για το «Αγία Τριάδα – Ασκληπιείο Βούλας».
Παράλληλα, ο στόλος του τραμ ενισχύεται με 25 νέους, σύγχρονους συρμούς, αναβαθμίζοντας περαιτέρω το παρεχόμενο μεταφορικό έργο στο δίκτυό του.
Από πλευράς τεχνολογίας, οι νέοι συρμοί διαθέτουν ό,τι πιο σύγχρονο, παρέχοντας ασφαλείς και άνετες μεταφορές, υψηλές επιδόσεις, εργονομικά καθίσματα επιβατών και χώρους για καροτσάκια και αναπηρικά αμαξίδια.
Προσωρινός τερματικός σταθμός της γραμμής 7, από τη Δευτέρα 6 έως και την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου, θα είναι η στάση «Γήπεδο Καραϊσκάκη», όπου θα γίνεται ανταπόκριση και με τη γραμμή 1 του μετρό (σταθμός «Φάληρο»).
Βλεπω οτι αγοραστηκαν παλι ιδιου τυπου συρμοι με τους παλιοτερους δηλαδη ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, πραγμα ανεπιτρεπτο για ενα αργο μέσο οπως το τραμ, καθως ο κλιματισμος ευνοει την διασπορας ασθενειων οπως κορονοιου, ειδικα αμα δεν γινεται συντηρηση, πραγμα που ειναι συνηθες στα Ελληνικο ΜΜΜ. Επισης τα παραθυρα ειναι πιο οικολογικα και δεν στοιχιζουν τιποτα σε αντιθεση με τον κλιματισμο που καιει ρευμα.