Ολοκληρώθηκε, στην Ολομέλεια της Βουλής, η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, το οποίο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία.
Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ. ΝΔ, Χρυσή Αυγή, ΚΚΕ και Ποτάμι καταψήφισαν, ενώ Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ένωση Κεντρώων δήλωσαν «παρών».
Το εν λόγω νομοσχέδιο προβλέπει την ειδική εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και την κατάργηση του ΣΑΣΘ και συνάμα, τη δημιουργία της εταιρείας «Οργανισµός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Ανώνυµη Εταιρία» (Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε.), με διακριτικό τίτλο «ΟΣΕΘ Α.Ε.» και της θυγατρικής «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Ανώνυµη Εταιρία (Α.Σ.Υ.Θ. Α.Ε.)», µε σκοπό την εκτέλεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου, µε λεωφορεία, µέσα σταθερής υπόγειας τροχιάς (Μετρό Θεσσαλονίκης), καθώς και σταθερής επίγειας τροχιάς.
Εν τω μεταξύ, σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Θεσσαλονίκης επισημαίνει πως δεν προσκλήθηκε στη συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, και γι’ αυτό το λόγο δεν παρέστη, ούτε εκπροσωπήθηκε.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης εξέδωσε την ανακοίνωση σε απάντηση σημερινού δελτίου Τύπου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ), αλλά και δημοσιευμάτων για τη συζήτηση στην επιτροπή της Βουλής.
Η ΠΕΔ-ΚΜ, σε ανακοίνωση της, έκανε λόγο για αποκλεισμό δημάρχων από τη συζήτηση και επισήμανε ότι μεταξύ αυτών που κλήθηκαν ήταν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.