Η καταγραφή των απόψεων για τις συνέπειες και τους τρόπους μετακίνησης εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης στις δημόσιες επιβατικές μεταφορές στην Θεσσαλονίκη είναι αντικείμενο έρευνας του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Ο Οργανισμός αναμένει να αντλήσει σημαντικά συμπεράσματα για τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης στις δημόσιες επιβατικές μεταφορές στην Θεσσαλονίκη αλλά και τους τρόπους αντίδρασης.
Την έρευνα διεξάγει η εταιρεία Standard Gaston Solutions για λογαριασμό του, μέσω δομημένου ερωτηματολογίου και ξεκίνησε την Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021.
Η έρευνα διεξάγεται ηλεκτρονικά και οι μετακινούμενοι καλούνται να απαντήσουν σε λίγες απλές ερωτήσεις που αφορούν στη συμπεριφορά πριν και μετά την έναρξη της πανδημίας καθώς και στις επιπτώσεις που είχε σε οικονομικό-επαγγελματικό, υγειονομικό και κοινωνικό επίπεδο.
Τα αποτελέσματα της θα δημοσιοποιηθούν μετά την ολοκλήρωσή της και θα δοθεί η ευκαιρία για συμπεράσματα και αποφάσεις χρήσιμες για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τους συγκοινωνιακούς φορείς (και παρόχους).
Σημειώνεται ότι οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και δε θα χρησιμοποιηθούν παρά μόνο για την καταγραφή των αθροιστικών τάσεων του δείγματος.
«Η έρευνα μας δίνει χειροπιαστό δείγμα της νέας καθημερινότητας των μετακινήσεων αλλά και το εφαλτήριο για όποιες ενέργειες, καθώς θα αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και για τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό που διεξάγεται παράλληλα αυτό το διάστημα στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.
Ο μετακινούμενος μπορεί να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο που υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/gMnDV3MF83AdY3ss7
Περισσότερες πληροφορίες στον αριθμό τηλεφώνου του ΟΣΕΘ 2310-483070 και στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις info@oseth.com.grκαι office@gastonservices.gr