Μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου, πραγματοποιεί ο ΟΣΕΘ στην περιοχή της Νέας Ελβετίας.
Οι μετρήσεις γίνονται στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών και άλλων μελετών που εκπονεί ο Οργανισμός, για τη δημιουργία τερματικών και διαλειτουργικών σταθμών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Οι έρευνες πραγματοποιούνται από στελέχη και προσωπικό του ΟΣΕΘ, σε οκτώ σημαντικούς κόμβους της περιοχής, όπως Μιχαήλ Ψελλού και Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, Μιχαήλ Ψελλού και Τσαλουχίδη (ράμπες ανισόπεδου κόμβου εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανίων) κ.ά.
Ταυτόχρονα, ο ΟΣΕΘ προχωρά σε απογραφή χώρων και προσφοράς και ζήτησης στάθμευσης στην περιοχή μελέτης, σε μετρήσεις καθυστερήσεων σε κόμβους, στην καταγραφή της υφιστάμενης σήμανσης, σε μετρήσεις ταχυτήτων ελεύθερης ροής και σε μελέτες τοπογραφήσεων.
Τα αποτελέσματα των ερευνών, μαζί με τα υπόλοιπα δεδομένα, θα αναλυθούν και θα προκύψουν προτάσεις για παρεμβάσεις στην περιοχή (γεωμετρικές, λειτουργικές, διαμόρφωσης οδών και κόμβων).
«Κάνουμε όλες τις αναγκαίες κινήσεις και προχωράμε στο σχεδιασμό για τη δημιουργία τερματικών και διαλειτουργικών σταθμών ΜΜΜ, στο πλαίσιο των θεσμικών αρμοδιοτήτων του Οργανισμού, όπως αυτές καθορίζονται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών», σημειώνει ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης.
Για σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση υλοποίησης τερματικών σταθμών, κάνει λόγο ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
«Οι μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου, αλλά και ευρύτερα οι κυκλοφοριακές μελέτες, είναι απολύτως αναγκαίες προκειμένου να σχεδιάσουμε τερματικούς σταθμούς οι οποίοι θα είναι διαλειτουργικοί μεταξύ μετρό, λεωφορείων, ταξί, αλλά και ΙΧ.
Έχουμε το βλέμμα στραμμένο στην ολοκλήρωση του μετρό, συνεργαζόμαστε με τα στελέχη της Αττικό Μετρό και του Δήμου Θεσσαλονίκης και σκοπεύουμε να είμαστε εγκαίρως έτοιμοι», υπογραμμίζει ο κ. Τόσκας.