Απελευθερώνεται η αγορά των ΚΤΕΛ, έως τα τέλη του έτους αναμένεται η προκήρυξη των διαγωνισμών από το υπουργείο Μεταφορών.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, θα προκηρυχθούν 13 επιμέρους διαγωνισμοί, δηλαδή 1 ανά Περιφέρεια.
Πριν λίγες ημέρες, με υπουργική απόφαση καθορίστηκαν, εκ νέου, τα κριτήρια για τον σχεδιασμό των δικτύων δρομολογίων, καθώς και οι ελάχιστες απαιτήσεις που θα πρέπει να πληρούνται κατά την εκτέλεσή τους.
Η απόφαση καθορίζει τους κανόνες και τα κριτήρια για τον σχεδιασμό από τις Περιφέρειες των δικτυών γραμμών και του συγκοινωνιακού έργου, τις ελάχιστες απαιτήσεις κατά την εκτέλεσή του, καθώς τα κριτήρια για τον καθορισμό των ελάχιστων υποχρεωτικών δρομολογίων και του χρόνου εκτέλεσης κάθε δρομολογίου.
Όπως ορίζεται, η βάση για τα παραπάνω θα είναι τα υφιστάμενα ετήσια προγραμματισμένα οχηματοχιλιόμετρα ανά γεωγραφική περιοχή, ενώ η απόκλιση από αυτά δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20%.
Στο θέμα της ζήτησης, οι απαραίτητες εκτιμήσεις θα γίνουν με βάση τα απολογιστικά δεδομένα των μετακινήσεων που γίνονται από τους σημερινούς φορείς εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου, δηλαδή τα ΚΤΕΛ.
Για να σχεδιαστεί το δίκτυο των γραμμών και η συχνότητα τόσο σε επίπεδο αστικό και υπεραστικό, αλλά και σε διαπεριφερειακό, θα λαμβάνονται υπόψιν γεωγραφικά και πληθυσμιακά δεδομένα, όπως και εποχικές διακυμάνσεις, για παράδειγμα σε τουριστικές περιοχές.
Προβλέπεται πως κάθε οικισμός άνω των 50 κατοίκων, με επαρκές οδικό δίκτυο, θα πρέπει να συνδέεται με την πλησιέστερη πόλη ή κωμόπολη, ενώ θα πρέπει να εξασφαλιστεί σύνδεση και μεταξύ των διοικητικών κέντρων περιφερειακών ενοτήτων και οικείας περιφέρειας ή όμορων περιφερειών.
Οι περιφερειακές αρχές θα πρέπει να προχωρήσουν και στον προσδιορισμό του κόστους και της βιωσιμότητας του συγκοινωνιακού έργου, ώστε να εισηγηθούν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που θα διενεργήσει τους διαγωνισμούς, ένα ανώτατο όριο χρέωσης επιβατών και αποσκευών, συμπεριλαμβανομένου του εύλογου κέρδους.
Βάσει όλων των παραπάνω, όπως προβλέπονται στην υπουργική απόφαση, οι Περιφέρειες, θα πρέπει να σχεδιάσουν το δίκτυο της γεωγραφικής τους περιοχής, με στόχο τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση με τακτικά δρομολόγια, την επαρκή συχνότητα σε εβδομαδιαία βάση και τον περιορισμό κατά το δυνατόν των μετεπιβιβάσεων.
Ακόμα, με γνώμονα την ασφάλεια, θα πρέπει να επιλέξουν τον κατάλληλο τύπο λεωφορείων και να εξασφαλίσουν την ύπαρξη τηλεματικής για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού.
Έχουμε κάποιο νεότερο σχετικά με τους διαγωνισμούς για τα ΚΤΕΛ;
Σχετικά προγράμματα ΕΣΠΑ 2020 έως 2027 Αποθήκες logistics δεν κανένα Στην περιφέρεια Ηπείρου χρήματα στις επιχειρήσεις τις περιφέρειες
Σχετικά φδχ Αυτοκίνητο μόνο στην Ελλάδα Δίνεται αυτό όλη Ευρώπη θέλει EURO 6 εδώ Ελλάδα θέλουμε EURO6D
Ελάτε να κάνετε μια έρευνα Αρμόδια υπηρεσία μεταφορών στα Ιωάννινα είναι Απαράδεκτη συμπεριφορά στον κόσμο στις υπηρεσίες επειδή διεθυντΕς είναι περιφέρειας Ηπείρου έδρα Ιωάννινα κύριο καχριμανη δεν φτιάχνουν χαρτιά κόσμο καθολου